Το νέο Cooking(&)Art

4:25:00 μ.μ.





Oι τελευταίες μέρες του Αυγούστου  μας βρίσκει ανανεωμένους.  Το blog δηλαδή που τον τελευταίο μήνα αναπαυόταν για να δεχθεί τηνανακαίνισή του.  Καιρός του ήταν. Είμαστε στον 7ο χρόνο και μια αλλαγή χρειαζόταν.
Εχουμε λοιπόν εξωτερική ανακαίνιση, λίφτινγκ, καθάρισμα, σβήσιμο… όλα αυτά που χρειάζονται για μια ωραία εμφάνιση.

Αλλά κυρίως έχουμε εσωτερικό λίφτινγκ. Το εσωτερικό είναι και το πιο περίπλοκο. Κι άμα δεν ξέρεις είναι και λίγο επικίνδυνο. Τι κι αν τον τελευταίο καιρό προσπαθούσα να μαζέψω τα ασημάζευτα. Να προσθέσω κώδικες, να σβήνω κώδικες… Το ότι δεν έσβησα και όλο το blog μου ή στην χειρότερη περίπτωση να ρίξω όλο τον blogger, είναι μεγάλο κατόρθωμα (εδώ γελάμε !!)

Εμπαινα στο πρότυπο και από τα πολλά κόκκινα σημάδια και σημειώσεις που μου έβγαζε, θυμήθηκα τη διόρθωση της ορθογραφίας μου από τη δασκάλα στο δημοτικό: κοκκινίλες παντού με λάθη. Κι επειδή οι αποφάσεις πρέπει να παίρνονται άμεσα, το αποφάσισα. Είπα να το σουλουπώσω και όπως και έγινε.
Βέβαια όχι μόνη μου.
Καιρό είχα δεί την Εύα από το Jajala Majala.gr και την δουλειά της και την είχα στα υπόψη. Κι έτσι την έβαλα σε προτεραιότητα.
Και άρχισε τις εργασίες ανακαίνισης. Μου είπε τι ήθελε από εμένα, της είπα τι ήθελα από εκείνη και γενικά πως το ήθελα το blog.

Τις μέρες που το δούλευε εγώ από φόβο μην κάνω κάτι στραβό έμπαινα ως επισκεύπτρια στο blog, έβλεπα κι έφευγα.
Εφτιαξε το όλο format του blog, έβαλε καινούργια πράγματα (όπως η φόρμα e-mail, αναζήτησης (search), κουμπάκια για τα social, κλπ ), το έκανε πιο λειτουργικό, πιο καθαρό. 


Και το κυριότερο μου έδωσε και  το καινούργιο banner το οποίο το καλύτερο το φύλαγε για το τέλος. Αφού πρώτα μου είχε δώσει κι άλλα εναλλακτικά. Κακό αυτό γιατί άμα βλέπεις πολλά δεν ξέρεις τι να διαλέξεις. Aλλά το συγκεκριμένο το αγάπησα με την πρώτη ματιά.
Μου έβαλε και το λουλουδάκι που της ζήτησα και που μου αρέσει πολύ (και που ήταν και στο προηγούμενο banner του blog) και το είχα συνδέσει με το blog μου. Είναι από το νεροκρέμμυδο ή ακόμα και το σκόρδο (allium λέγεται το λουδούδι).

Ελπίζω να μην ζάλισα πολύ (αλλά της δικαιολογήθηκα πως είμαι ξανθιά!!).
Τι κι αν της είπα να πάρει τον χρόνο της και πως δεν βιαζόμουν, η Εύα τα ετοίμασε όλα όπως ακριβώς μου είχε πει από την αρχή, στο χρόνο που μου είχε πει. ''Επιασε'' το ύφος που ήθελα να έχει το blog και έκανε πολύ καλή δουλειά και την ευχαριστώ πάρα πολύ γι αυτό. Το αποτέλεσμα με ενθουσίασε.

Αν είσαστε σε σκέψη για μια ανανέωση μην διστάσετε να ρωτήσετε την Εύα και να επικοινωνήσετε μαζί της εδώ . Σίγουρα θα βρείτε πολύ ενδιαφέρουσα την προσφορά της και ακόμα πιο ενδιαφέρουσες τις ιδέες της.

Εμείς θα τα πούμε από Σεπτέμβρη με νέα συνταγή και πολλά όμορφα πράγματα.

You Might Also Like

13 σχόλια

  1. καλορίζικο!! είναι πολύ όμορφο το νέο λουκ!
    μπράβο και στις δυο σας!
    φιλιά πολλά Μάριον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Εύη μου. Το χρειαζομασταν ;)

      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Καλοτάξιδο και καλορίζικο το νέο look του blog !!!! Πιο φωτεινό, πιο σημερινό, και πιο κομψό !! Μπράβο Μάριον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κι εμένα μου φαίνεται πιο φωτεινό Αρη ;)
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ :)

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετικό το νέο look! Καλορίζικο και καλοτάξιδο. Πάντα να είσαι δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γεια το νέο look! Πολύ όμορφο! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλορίζικο Μάριον! Πολύ όμορφη η νέα εμφάνιση, καλή συνέχεια :) XOXO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ μ αρεσει!! τελεια η αλλαγη μπραβο !! παντα χρειαζομαστε αλλαγες στη ζωη μας γτ ανανεωνόμαστεαπ την ρουτινα!! καλοταξιδο και μεγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε ναι Αναστασία... μια αλλαγη χρειαζόταν ;)
      Σ ευχαριστώ πολυ, χαίρομαι που αρέσει.

      Φιλιάααα

      Διαγραφή
  7. Καλορίζικο Μάριον!! Με υγεία και πολλές νοστιμιές!!! Υπέροχη η νέα εμφάνιση!!!΄
    Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η εποχή της ανανέωσης Κική μου ;)
      Σ ευχαριστώ πολυ πολύ

      Φιλια

      Διαγραφή