Brownies με μέλι & καρύδια / Brownies with honey & nuts

8:18:00 μ.μ.




Θέλουμε πάντα να υπάρχει γλυκό στο σπίτι. Κι όταν δεν το φτιάχνουμε (το φτιάχνω δηλαδή 😉 ) έχουμε έτοιμο, δηλαδή από ζαχαροπλαστείο. 'Η στην χειρότερη περίπτωση υπάρχει σοκολάτα στο ντουλάπι. Μάλλον σοκολάτες για να είμαι πιο ακριβής.

Και του ζαχαροπλαστείου μια χαρά είναι, δεν λέω. Δεν μπορούμε όλη την ώρα να είμαστε στη κουζίνα. Ενα διάλειμμα χρειάζεται που και που. Και από το ένα ''που'' στο άλλο ''που'' φτιάχνουμε ενδιάμεσα ωραιότατο μπράουνι.




Αυτό το μπράουνι γίνεται γρήγορα, θέλει 30 λεπτά περίπου ψήσιμο και προετοιμασία 15-20 λεπτά. Σε περίπου 1 ώρα έχετε γλυκό για τις μεγάλες υπογλυκαιμίες, συνοδευτικό για τον καφέ αλλά και για πρωινό. Τα υπερ του είναι ότι έχει και μέλι, αλλά και καρύδια.

Δοκιμάστε το 😋




Brownies με μέλι & καρύδια
(συνταγή από το "Χρυσό βιβλίο Σοκολάτα'')

Yλικά

150 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1/2 κουτ. γλ. μπέικιν-πάουντερ
1 πρέζα αλάτι
180 γρ. κουβερτούρα χοντροκομμένη
125 γρ. βούτυρο
100 γρ. ζάχαρη
125 γρ. μέλι
2 μεγάλα αυγά
100 γρ. καρύδια λεπτοκομμένα


Εκτέλεση

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 C.
Boυτυρώνουμε ένα ταψί 20 εκ. τετράγωνο (ή βάζουμε λαδόκολλα)




Ανακατεύουμε το αλεύρι με το μπέικιν και το αλάτι.

Λιώνουμε σε μπεν μαρί την κουβερτούρα και το βούτυρο.
Βάζουμε τη λιωμένη κουβερτούρα σε ένα μπολ και την αφήνουμε να κρυώσει για 5 λεπτά.
Στη συνέχεια βάζουμε τη ζάχαρη και το μέλι. Ανακατεύουμε.

Ρίχνουμε στο μπολ τα αυγά ενα ένα και τα χτυπάμε να ενσωματωθούν καλά στο μείγμα.




Προσθέτουμε το μείγμα αλευριού και στη συνέχεια τα καρύδια.

Απλώνουμε το μείγμα ομοιόμορφα στο ταψί


Ψήνουμε για περίπου 30-35 λεπτά.




Αφήνουμε να κρυώσει και κόβουμε σε κομμάτια.



Μικρά μυστικά:

Δεν το αφήνουμε πάνω από 35 λεπτά να ψηθεί. Στα 30 λεπτά είναι έτοιμο.

Τα καρύδια τα ψιλοκόβουμε στο multi. 







You Might Also Like

23 σχόλια

  1. Εύκολη συνταγη με απλά υλικά!!! Και φυσικά πεντανόστιμη!!! Θα την δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ εύκολη Ελπινίκη μου :)
      Θα σου αρέσει.
      Σ ευαριστώ :)

      Διαγραφή
  2. Αχ Μάριον έτσι ακριβώς!! πάντα πρέπει να υπάρχει διαθέσιμο ένα γλυκό κι ας είναι απλά μια σοκολάτα!! Το μπράουνι που έφτιαξες μου αρέσει πολύ, έχει και μέλι και αυτό το κάνει ακόμη πιο γευστικό!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε Μαρία..με δικαιολογια ότι είναι για τα παιδιά παρασύρομαι κι εγώ...(λέμε τώρα..χιχι)
      Ναι το μέλι είναι ωραίο και δένει με τα υπολοιπα υλικά.

      Σ ευχαριστώ πολύ
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Λατρεύω τα μπράουνι ότι κι αν περιέχουν αυτά! Είναι βλέπεις υγρά στο κέντρο τους κι επιπλέον πολύ σοκολατένια! Οτι ακριβώς μου αρέσει σε ένα γλυκό!!!

    Καλημέρα βροχερή από εδώ Μάριον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα μπραουνι λεμε ΝΑΙ!!.

      Σ ευχαριστώ πολύ :)

      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφο, στητό και καμαρωτό....αχ..αυτό το διάλειμμα από την κουζίνα κάτι μου έκανε...εγω παντως το χρειαζομαι οπωσδηποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευαγγελία μου δύσκολο το βλέπω αυτό το διάλειμμα ;)
      Σ ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο brownie με καταπληκτική παρουσίαση!!! Το μέλι πρέπει να του δίνει μιαν άλλη υπέροχη νότα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου το μέλι του παει κι ίσως την επόμενη φορά βάλω λίγο παραπάνω μειώνοντας τη ζάχαρη.

      Σ ευχαριστώ πολύυυ :)

      Διαγραφή
  6. Το μπράουνι είναι αγαπημένο γλυκό! Σπάνια λέω σε ένα τέτοιο κομμάτι όχι. Δείχνουν τέλεια!!Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραία και αφράτα που δείχνουν Μάριον!
    Τα brownies μας αρέσουν πολύ και τα φτιάχνουμε συχνά πυκνά προκειμένου να συνοδεύσουμε τον καφέ και το γάλα μας! Επίσης τα προτιμούμε και για κέρασμα στα σχολεία των κοριτσιών μιας που αρέσουν πολύ και στα παιδάκια!
    Πολύ μου αρέσει η προσθήκη μελιού! Λιγότερη ζάχαρη και άρα πιο υγιεινά!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα γλυκό & κέρασμα που τρώγεται ευχάριστα από όλους Ερμιόνη μου
      Ασε που τελειώνει γρήγορα ;)

      Το μελι σε συνδυασμό με τα καρύδια το κανουν πιο υγιεινό.

      Σ ευχαριστώ πολύ

      Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  8. Αγαπημένο πέρα για πέρα γλυκό και πανεύκολο στην παρασκευή του... ωραία θα τους το φτιάξω το Σ/Κ και θα πουλήσω και μούρη για την συνταγή χαχαχχαχαχααχ! Φιλιά πολλά κορίτσι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα...Χριστίνα μου εννοείται να το φτιάξεις και να το ευχαριστηθείτε.

      Σ ευχαριστώ πολύ

      Φιλιά

      Διαγραφή
  9. κια μια μπαα παγωτο βανιλια απο πανω κ ετοιμο ;)
    τελειο λαχταριστο μ αρεσει που εχει λιγη ζαχαρη και το μελι κ φυσικα γινεται γρηγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα...δεν ήθελα να το γράψω έγώ.. αλλά εσύ το ολοκλήρωσες το έγκλημα ;)

      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  10. Αχ αυτά τα brownies!!! Πολύ ωραία συνταγή και εύκολη. Μου αρέσει που δεν έχει υπερβολικά πολλή σοκολάτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η σοκολάτα Μαρία είναι αρκετή για την δόση αυτή.

      Σ ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
  11. Brownies for ever!! ...και με μελι!!
    Ολα τα τρωμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι δυνατόν να μη μου αρέσει;; Κομμάτι και απόλαυση! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή