Παγωτό κρέμα με Lemon Curd / Lemon Curd Ice Cream

11:51:00 μ.μ.



Παγωτά δεν φτιάχνω συχνά. Θα ήθελα. Δεν έχω παγωτομηχανή. Θα την ήθελα.
Προτιμώ την εύκολη λύση του έτοιμου. Κάθε φορά λέω πως το καλοκαίρι θα φτιάχνω πιο συχνά παγωτά. 



Φέτος έκανα την αρχή μόνο και μόνο για να χρησιμοποιήσω την αγαπημένη μου Lemon Curd. Αλλά όχι μόνο. Ηθελα να αξιοποιήσω και το μεταλλικό σκεύος για παγωτό το οποίο είναι τουλάχιστον 40 χρόνων (ίσως και παραπάνω) και που ήρθε στην κατοχή μου κι είμαι ενθουσιασμένη




Και νομίζω πως ταίριαξε σε αυτό το απλό, γνωστό σπιτικό παγωτό. Το δροσίζει αφάνταστα και το ανεβάζει αρκετά επίπεδα. Μπορείτε να βάλετε όση ποσότητα θέλετε, αλλά όσο πιο πολύ lemon curd βάλετε τόσο το καλύτερο.




Παγωτό με Lemon curd
(προσαρμοσμένη συνταγή από εδω)

Υλικά

500 ml κρέμα γάλακτος (χτυπημένη σε σαντιγί)
1 κουτί ζαχαρούχο γάλα (397 γρ.)
1 κουτ. γλ.  εκχύλισμα βανίλιας
1 κουτ. σούπας limoncello
Lemon curd (200-250 γρ.)


Εκτέλεση

Χτυπάμε την  κρέμα γάλακτος (παγωμένη) μέχρι να κάνει ''κορυφές''.

Προσθέτουμε το ζαχαρούχο και το εκχύλισμα βανίλιας μαζί με το Limoncello και ανακατεύουμε μαλακά με μια σπάτουλα σιλικόνης, διπλώνοντας το μείγμα.


Βάζουμε το μείγμα στο ειδικό σκεύος για παγωτό.




Από πάνω ρίχνουμε κουταλιές διάσπαρτες lemon curd. Με ένα καλάμακι για σουβλάκι ανακατεύουμε  το μείγμα για να πάει παντού η κρέμα λεμονιού.




Κλείνουμε με το καπάκι και αφήνουμε στην κατάψυξη μέχρι να παγώσει.




Όταν το βγάλουμε από την κατάψυξη το αφήνουμε για ελάχιστα λεπτά σε θερμοκρασία δωματίου για να να το σερβίρουμε. Αν και δεν σκληραίνει πολύ.





Μικρά μυστικά:


  • Το εκχύλισμα βανίλιας είναι προαιρετικό
  • Το παγωτό αυτό δεν θέλει ενδιάμεσο χτύπημα. Δεν κρυσταλλώνει
  • Μπορεί να το αφήσετε και σκέτο χωρίς να βάλετε lemon curd 









You Might Also Like

13 σχόλια

  1. Μου αρέσει πολύ αυτό το παγωτό με την lemon curd, πολύ ωραία ιδέα!
    Οι φωτογραφίες πολύ καλές με την μεταλλική παγωτοθήκη σου που έχω και εγώ ίδια και την αγαπώ πολύ!!
    Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μάχη μου :)

      Δεν είναι ωραία η παγωτοθήκη?? Vintage ;)

      ΦΙλιά

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ αυτό το παγωτό σου πολύ θα το ήθελα ;)
    Πόσο δροσερό είναι! Τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την lemon curd γίνεται πολύ δροσερό Μαρία

      Ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
  3. Η δική μου παγωτιέρα είναι ακόμη πιο...γιαγιά! χαχα! Ίδια έχουμε. Εγώ την πήρα από τη μάνα μου. Είμαι σίγουρη ότι θα μου άρεσε πολύ το παγωτό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα.. κι εγω απο μια θεία την πήρα.

      Θα σου αρέσει το παγωτο ;)

      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Αυτά τα παγωτά που γίνονται τόσο εύκολα στο μίξερ τα συμπαθώ πολύ!
    Έχουν ωραία υφή και -εξαιτίας του ζαχαρούχου- πλούσια γεύση.
    Τη lemon curd επίσης τη συμπαθώ πολύ.
    Αυτές τις πιο ζεστές μέρες που δυσκολεύομαι να καταναλώσω σοκολάτα, ένα ανάλαφρο παγωτό με υπόξινη γεύση είναι ότι πρέπει για να δροσιστούμε!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η υφή του είναι πολύ καλή Ερμιόνη, δεν το περίμενα.

      Κι εγώ που είμαι της σοκολάτας αυτό το παγωτό μου άρεσε πολύ.

      Σε ευχαριστώ πολύ

      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. Δείχνει τέεεεεεεελειο! Κι αυτό το ταψάκι τι μνήμες μου ξύπνησε... το είχε η γιαγιά μου και μετά η μαμά μου και το βγάζαμε από το ψυγείο και τρώγαμε έτσι από μέσα. Από την μία πλευρά εγώ και από την άλλη ο αδελφός μου... μετράγαμε βέβαια ποιος έφαγε πιο πολύ! Φιλάκια Μάριον μου!

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εξαιρετικο και δροσερο!! τελεια η προσθηκη της λεμονοκρεμας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μην ξεχάσεις να δηλώσεις συμμετοχή στον διαγωνισμό με δώρο ένα αποξηραντή τροφίμων http://healthy-and-delicious-recipes.blogspot.gr/2017/07/banana-chips.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο παγωτό και η γεύση του λεμονιού το κάνει ακόμα πιο δροσιστικό! Φιλάκια, καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μμμμ!! Υπέροχο το παγωτό σου Μάριον και σίγουρα αρωματικό και νόστιμο!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή