Ρεβίθια με ρύζι & σταφίδες / Chickpeas with rice and raisins

9:16:00 π.μ.




Είναι κι αυτές οι μέρες που κάνεις εύκολα και γρήγορα πράγματα γιατί δεν προλαβαίνεις, είναι κι αυτές οι μέρες που πέφτουν όλες οι δουλειές μαζεμένες, λες και δεν υπάρχουν άλλες να μοιραστούν. 
Οπότε όταν δεν υπάρχει χρόνος κάνεις εύκολα φαγητά που όμως είναι νόστιμα και υγιεινά.



Το πιλάφι αυτό το βρήκα ως πιλάφι του γάμου. Είθισται σε πολλά μέρη της Ελλάδας να προσφέρουν στα γαμήλια τραπέζια πιλάφι.
Αυτό το πιλάφι με τα ρεβίθια και τη σταφίδα μπορεί να γίνει ένα ωραιότατο υγιεινό γεύμα για όλους.

Τρώγεται και κρύο και μπορείτε να το πάρετε σε ταπεράκι στη δουλειά.

Το σουσάμι και ο κουρκουμάς του δίνουν επιπλέον θρεπτικά στοιχεία (αυτά τα πρόσθεσα εγώ).




Πιλάφι με ρεβίθια & σταφίδες
(αρχική συνταγή απο Cook book τεύχος Μαϊου 2011)


Υλικά

200 γρ. ρεβίθια
200 γρ. ρύζι καρολίνα
100 γρ. σταφίδα ξανθή
2-3 κουτ. σούπας ελαιόλαδο
αλάτι - πιπέρι

Για το σερβίρισμα
σουσάμι (καβουρντισμένο)
κουρκουμά


Εκτέλεση

Μουλιάζουμε τα ρεβίθια από το βράδυ.




Την επόμενη μέρα τα βράζουμε και τα αλατίζουμε προς το τέλος του βρασίματος.
Στραγγίζουμε τα ρεβίθια.

Βράζουμε το ρύζι σε αλατισμένο νερό και λίγο πριν το τέλος  ρίχνουμε τις σταφίδες & τα ρεβίθια να πάρουν μια βράση & σουρώνουμε.




Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι ρίχνουμε 2-3 κουτ. ελαιόλαδο να ζεσταθεί και ρίχνουμε το ρύζι με τα ρεβίθια.


Ανακατεύουμε καλά και κατεβάζουμε από την φωτιά.

Ρίχνουμε αλάτι και πιπέρι.

Σερβίρουμε με καβουρντισμένο σουσάμι και κουρκουμά





Μικρά μυστικά


  • Αντί για καρολίνα μπορείτε να βάλετε ρύζι γλασέ.
  • Τρώγεται και κρύο σαν σαλάτα.
  • Αν θέλετε βάζετε λιγότερη σταφίδα ή ακόμα και περισσότερη





You Might Also Like

13 σχόλια

  1. Πολύ νόστιμο φαγητό με αγαπημένα υλικά. Ωραία ιδέα να βάλεις τον κουρκουμά και το σουσάμι. Σίγουρα θα του έδωσε ακόμα πιο πολύ ένταση και νοστιμιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Μαρία :)
      Ναι ο κουρκουμάς και το σουσαμι του πανε αρκετά.

      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Τα ρεβίθια είναι το αγαπημένο μου όσπριο Μάριον!
    Οπότε κάθε παραλλαγή τους είναι καλοδεχούμενη!
    Πόσο μάλλον η δική σου που είναι θρεπτική και φθινοπωρινή :)
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσουν περισσότερο τα ρεβίθια απο τα υπόλοιπα όσπρια.

      Σε ευχαριστώ πολύ Ερμιόνη μου

      Φιλια πολλά

      Διαγραφή
  3. Τι είπες τώρα!!! Τα ρεβίθια είναι το μοναδικό από τα όσπρια που δεν τρώω... Μα φαίνεται όμως υπέροχη συνταγή έτσι και ειδικά που τρώγεται και κρύο... έχω ένα θέμα με τα ζεστά φαγητά! Ευχαριστούμε για την συνταγή Μάριον μου! Φιλιά!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ειναι καιρός Χριστίνα μου να τα δοκιμάσεις. Κάνουν ωραίες σαλάτες κρύες, κι αυτή μπορείς να πεις οτι ειναι μια ;)

      Σ ευχαριστώ πολύ

      Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  4. τι συνδυσμοι ειναι αυτοι!!! σουπερ φαγητο ! δεν το εχω δοκιμασει αλλα ειμαι περιεργη για τη γευση ! κουρκουμας αγαπημενος πηγαινει πολυ με τα οσπρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα τα υλικά ταιριάζουν μεταξύ τους Αναστασία.
      θα σου αρέσει ;)

      Διαγραφή
  5. Αγαπημένος συνδυασμός το ρύζι με τα ρεβύθια και τις σταφίδες!
    Εύκολο, γρήγορο, λίγα υλικά και καλά! Πεντανόστιμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πολύ ωραίο Πέπη. Συνδυάζει ωραία υλικά.

      Ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
  6. Αν σου πω οτι δεν εχω δοκιμάσει ποτέ... και φαινεται τόσο νόστιμο πιάτο (ή να πω μπολάκι)!
    Καλημέρα :)

    dinamighty.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραίο φαγακι! Πόσο θρεπτικό! Υπεροχή ιδέα Μάριον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπόν με τα ρεβύθια δεν είχα ποτέ καλή σχέση ώσπου τα έφτιαξα Ινδικά και ξετρελλάθηκα. Και αυτά μου αρέσουν πολύ και σαν σαλάτα. Θα τα δοκιμάσω! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή