Αφράτες τηγανίτες / Fluffy pancakes !

9:06:00 π.μ.


Mπορεί να άνοιξε λίγο ο καιρός, μπορεί κάποιοι να βγήκατε στις παραλίες, να αρχίσατε τις σαλάτες (εσείς, όχι εγώ… ακόμα), το καλό πρωινό χρειάζεται.



Και τι ποιο ωραίο από τις αφράτες τηγανίτες (pancakes). Πολύ όμως αφράτες. Φουσκωτές και νόστιμες. Και για να γίνουν και πιο ‘’υγιεινές’’ σερβίρετε με μέλι και φρέσκα φρούτα. 


Αφράτες τηγανίτες
(αρχική συνταγή εδώ)

Υλικά

100 ml γάλα
165 ml ξινόγαλα
220  γρ. αλεύρι (για όλες τις χρήσεις)
60 γρ. ζάχαρη
1 ½ κουτ. γλ. μπέικιν πάουντερ
¾  κουτ. γλ. μαγειρική σόδα
½ κουτ. γλ. αλάτι
2 αυγά
60 γρ.  λιωμένο βούτυρο
1 κουτ. γλ. εκχύλισμα βανίλιας (ή 2-3 βανιλίνες)


Εκτέλεση

Ανακατεύουμε  το αλεύρι, το μπέικιν πάουντερ, τη σόδα, το αλάτι και τη ζάχαρη σε ένα μπολ.
Προσθέτουμε τα αυγά.
Ρίχνουμε το λιωμένο βούτυρο, το ξινόγαλα, το γάλα και το εκχύλισμα βανίλιας.
Ανακατεύουμε καλά και αφήνουμε να ξεκουραστεί για 5-10 λεπτά.

Βάζουμε ένα αντικολλητικό τηγάνι να ζεσταθεί καλά. Αλείφουμε ελαφρά  με ελαιόλαδο και τηγανίζουμε τις τηγανίτες για 1-2 λεπτά από κάθε πλευρά. Μόλις δούμε να βγάζει ‘’φουσκάλες’’ η επιφάνεια της την γυρνάμε και από την άλλη μεριά.



Προσέχουμε τη θερμοκρασία του τηγανιού: μόλις ζεσταθεί καλά χαμηλώνουμε τη θερμοκρασία (από το 3 στο 2 στην δική μου κουζίνα).



Μόλις γίνουν τις βάζουμε σε σχάρα να κρυώσουν για να φεύγουν οι υδρατμοί.

Σερβίρουμε με μέλι, φρούτα ή όπως σας αρέσει.


Μικρά μυστικά:

-          Βάζουμε περίπου 1 κουτάλα από το μείγμα κάθε φορά. Ανάλογα πόσο χοντρές τις θέλετε. Οι δικές μου έγιναν με μια κουτάλα περίπου μείγμα (όχι πολύ μεγάλη κουτάλα και όχι τελείως γεμάτη)
-          Προσοχή στη θερμοκρασία: επειδή έχει ζάχαρη το μειγμα μπορεί να μας αρπάξουν γρήγορα. Γι αυτό ρυθμίζουμε τη θερμοκρασία ανάλογα. Συνήθως οι 2 πρώτες είναι δοκιμαστικές..
-          Βγαίνουν περίπου 10-12 τηγανίτες. Ανάλογα πόσο μικρές και πόσο μείγμα θα βάλετε για να γίνουν παχουλές κι αφράτες.
-          Για περισσότερες διπλασιάστε ακριβώς τις ποσότητες.




You Might Also Like

29 σχόλια

  1. Σαλάτες???? α πα πα δεν κάνουν καλό!! χαχαχαα
    Στείλε αφράτα pancakes!!!!

    Καλημέρα Marion!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα.. Πέπη κι εγώ αυτό έχω προσέξει... ;)
      Τι καλό να κάνουν? Μετά τρως πιο πολύ..χιχι

      Φιλιάααααα :)

      Διαγραφή
  2. Καλή εβδομάδα Μαρία! Πολύ αφράτες οι τηγανίτες σου! Πολύ λαχταριστές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πιο αφράτες...πεθαίνεις!!!!!!!!!!
    Πόσο τέλειες πια?????
    Πραγματικά από τις πιο φουσκωτές που έχω δει!
    Ειναι περιττό να πω πόσο μου αρέσουν αλλά θα το πω και θα το τονίσω!!!
    Μπράβο σου Μάριον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι Χρυσαυγή μου ;)
      Καιρό ήθελα να τις κάνω (φτιάχνω και τις άλλες που είναι πιο λεπτές), αλλά αυτές όντως είναι πολυυυυυ φουσκωτες!!!

      Σ ευχαριστώ πολύ πολύ, να' σαι καλά κοριτσάκι :)

      Διαγραφή
  4. Αχ τι αφράτες που είναι!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΚ..... δείχνουν απίστευτα αφράτες!!
    Τέλειες για ένα υπέροχο πρωινό!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα περιττό να σου πω πως είναι αφρός... και μπορείς να τις φας όλες με την μία ;)

      Να' σαι καλά, καλή εβδομάδα και σε σένα :)

      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  6. Πολύ αφράτες!

    Να εχεις μια υπέροχη εβδομάδα :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι τηγανίτες είναι παντός καιρού Μάριον! Και τουλάχιστον για μένα είναι από τα πολύ πολύ αγαπημένα μου πρωινά!
    Δείχνουν φοβερά αφράτες, μπράβο σου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Ερμιόνη μου. Εμείς (τα παιδιά δηλαδη) τις τρώνε όλες τις ώρες.
      Γίνανε έτσι όπως τις ήθελα: φουσκωτές..χιχι

      Σ ευχαριστώ πολύ :)

      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  8. Πολύ αφράτες οι τηγανίτες σου, οι φωτογραφίες ακόμα καλύτερες!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωχ, Παναγία μου. Σε τι πειρασμό με βάζεις καλή μου Μάριον.
    Και σήμερα έφτιαξα muffins μπανάνας για να τους γλυκάνω...αλλά τώρα με τούτες τις αφράτες και ζουμπουρλούδικες τηγανίτες, ξεσηκώθηκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι τηγανίτες είναι πειρασμός Πηνελόπη μου... αστα ;)
      Δοκίμασέ κι αυτές για αλλαγή

      Σ ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
  10. Δεν ξέρω αν έχω δει τόσο καλοφτιαγμένες και αφράτες τηγανίτες!
    Σίγουρα δεν έχω καταφέρει ποτέ να τις φτιάξω έτσι! Το επόμενο σκ, θα δοκιμάσω την τύχη μου με αυτή τη συνταγή λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω... σ ευχαριστώ πολύ Χρύσα μου για τα καλά λογια.
      Εντάξει το σχήμα δεν βγήκε και τελείως στρογγυλό, αλλά νομιζω είναι καλές.
      Δοκίμασέ να τις κάνεις... θα σου αρέσουν.
      Περιμένω σχόλια ;)

      Φιλιά

      Διαγραφή
  11. τι ωραίες που τις έφτιαξες!!
    φουσκωτές, αφράτες και πολύ λαχταριστές!! με μελάκι και φρέσκα φρουτάκια, απλά τέλειες!!
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραιότατες οι τηγανίτες σου, Μάριον! Σκέτος πειρασμός οι φωτογραφίες! Καλή εβδομάδα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. υπεροχες και αφρατες και απολυτα πετυχημενες μαριο,γεια στα χερια σου,οι τηγανιτες ειναι κλασικη αξια!!!!!η παρουσιαση σου φινετσατη και καλογουστη!!!!
    οσο για τις σαλατες....στο δικο μου σαβουαρ βιβρ κατεχουν συνοδευτικο ρολο και ποτέ κυριος πιατο!!!!αχαχα!!!
    πολλα φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπερα...θελαμε να σε ενημερωσουμε οτι το blog σου ειναι υποψηφιο στα βραβεια του blog μας..
    ΔΕΣ ΕΔΩ:http://theacity.blogspot.gr/2015/05/the-city-awards-2015.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα !! Τόσο προσεγμένο και λαχταριστό το αποτέλεσμα !!! Και το μέλι γράφει τόσο τέλεια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πωπω σου τρέχουν τα σάλια όταν τις κοιτάς! Γεια στα χέρια σου Μάριον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μα τι ζουμπουρλούδικες που δείχνουν! :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ πετυχημένες και παχουλές όπως μου αρέσουνε!! Κάλεσε με για πρωινό χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φαίνονται υπέροχες οι τηγανίτες σου Μάριον!!! Και με το ξινόγαλα σίγουρα έγιναν πολύ αφράτες!! Αυτό είναι πρωινό αλλά και σνακ!!! Τέλειες οι φωτογραφίες σου!!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή