Σοκολατένιο κέικ με σταφίδες & ρούμι / Chocolate cake with raisins & rum

10:50:00 μ.μ.




Mπορεί να έχουμε λέει φθινοπωρινή ισημερία αλλά εγώ δεν νοιώθω το φθινόπωρο. Εκτός ίσως από την σχετική δροσούλα το πρωί και το βράδυ. Γιατί την υπόλοιπη μέρα ζεσταίνομαι. Και γιατί θέλω να κρατήσει ο καλός καιρός μέχρι τον Οκτώβριο περίπου, για να μπορέσω κάποτε να πάω διακοπές  (που δεν έχω πάει φέτος κανονικές διακοπές) & να κάνω και κανένα μπανάκι στη θάλασσα. 




Αυτά είχα να πω και να σας δώσω και την συνταγή για αυτό το τέλειο κέικ που έκανα τις προάλλες και που έγινε ανάρπαστο και που κάποιος δεν πρόλαβε να φάει (όχι εγώ 😂 )




Κέικ έλεγε η συνταγή, αλλά και brownie να το πεις δεν θα παρεξηγηθεί. Καρύδια δεν είχε η αρχική συνταγή αλλά επειδή είχα σε ένα βάζο λίγα είπα να τα βάλω μέσα που ταιριάζουν και με τις σταφίδες. Εβαλα και μια κουταλιά παραπάνω ρούμι, έτσι για την αναρχία 😊 Mην βλέπετε το τσάι... δεν το ήπια. Για χάρη της φωτογράφισης πήρε μέρος 😜




Σοκολατένιο κέικ με σταφίδες & ρούμι / Chocolate cake with raisins & rum


Υλικά

90 γρ. σταφίδες (κορινθιακή)
4 κουτ. σούπας μαύρο ρούμι
1 μεγάλο αυγό
150 γρ. καστανή ζάχαρη
250 γρ. κουβερτούρα
125 γρ. βούτυρο
180 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
1 πρέζα αλάτι
100 γρ. καρύδια χροντοκομμένα

λευκή κουβερτούρα ή άχνη για στόλισμα


Εκτέλεση

Βάζουμε σε ένα μπολάκι στις σταφίδες και το ρούμι κι αφήνουμε στην άκρη να ''μουλιάσουν'' για περίπου 45 λεπτά.

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180C. Βουτυρώνουμε ένα τετράγωνο ταψί 20 εκ. ή καλύπτουμε με λαδόκολλα.

Λιώνουμε την κουβερτούρα και το βούτυρο σε μπεν μαρί.
Σε ένα μπολ χτυπάμε το αυγό & τη ζάχαρη, ώσπου να σχηματιστεί ένα κρεμώδες μείγμα.


Προσθέτουμε την λιωμένη κουβερτούρα. Στη συνέχεια χρησιμοποιώντας μια σπάτουλα ενσωματώνουμε στο μείγμα το αλεύρι, το αλάτι, τις σταφίδες (μαζί με το ρούμι) & τα καρύδια.

Βάζουμε το μείγμα στο ταψί και ψήνουμε για περίπου 30-35 λεπτά.




Αφήνουμε να κρυώσει.

Αν θέλουμε στολίζουμε με λευκή κουβερτούρα που την έχουμε λιώσει, κάνοντας ακανόνιστες γραμμές.




Μικρά μυστικά:

- Μην το παραψήσετε το κέικ. Στα 30 λεπτά δοκιμάζετε με ένα μαχαίρι αν εχει ψηθεί. Στα 35 το βγάζετε. Εμένα λίγο στις άκρες  ''άρπαξε''.

- Μπορείτε να βάλετε αντί για λευκή σοκολάτα από πάνω ζάχαρη άχνη. 






You Might Also Like

10 σχόλια

  1. Την καλύτερα καλημέρα μου προσέφερες με αυτή την ανάρτηση!!! Δείχνει υπέροχο! Εύχομαι ο καιρός να κρατήσει και ν' απολαύσεις τις διακοπές σου! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κρατιέμαι μέρες τώρα να μη φτιάξω τίποτα σε γλυκό, αυτό όμως είναι πολύ προκλητικό αλλά και εύκολο.
    Εύχομαι να μπορέσεις να αποδράσεις έστω για λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε κι εγώ κρατιόμουν αλλα νομίζω χρειάζεται ;)

      Σ ευχαριστώ πολύ Ξανθή μου :)

      Διαγραφή
  3. Μαρία μου σύντομα να πας διακοπές και να περάσεις καλά εύχομαι!! Το κεικ σου πραγματικά λαχταριστό, εύκολο και σε σωστή ποσότητα για να μην μένει και μπαγιατεύει!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα ή χειμωνιάτικες ή φθινοπωρινές θα παω.. καιρου επιτρέποντος..χιχι

      Ναι νομίζω πως αυτη η ποσοτητα ειναι ιδανικη. Δεν μενει οπως συνήθως το κλασσικο κεικ της φορμας.

      Σ ευχαριστώ πολύ
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  4. Φαίνεται τέλειο! Θα παρηγορηθώ με κέικ και καφέ (δεν το πολυσυμπαθώ το τσάι) γιατί ούτε κι εγώ πήγα διακοπές φέτος. Ας ελπίσουμε ο χειμώνας να αργήσει να έλθει! Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα ουτε κι εγω ειμαι του τσαγιού (μονο του βουνου & φασκομηλο) αλλα για χάρη της φωτογράφισης εβαλα τσαι..χιχ

      Εχουμε καιρό Εφη μου για τον χειμώνα, κάτι θα κάνουμε ;)
      Σ ευχαριστώ πολύ

      Φιλια

      Διαγραφή
  5. Τι ωραίο! Με τον καιρό που έχουμε κάτι σοκολατένιο το θέλουμε. Ελπίζω να φτιάξει για να πας τις διακοπές σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από αυτά τα κέικς που τα θες οπωσδήποτε, όταν έχεις ένα μυρωδάτο φλιτζάνι τσάι (ή καφέ) εμπρός σου!! Γεια στα χέρια σου Μάριον. Όσο για το φλιτζάνι το τσάι που δεν αξιοποιήθηκε... να σου πω, ότι με την πρόσφατη κακοκαιρία, προσωπικά κατέβασα τα διάφορα τσάγια μου από το ράφι και τα τίμησα δεόντως. Καλό Οκτώβρη εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή