Σοκολατένιο παγωμένο γλύκισμα με μπανάνες & blueberries / Chocolate frozen treat with bananas & blueberries

6:12:00 μ.μ.

 


Μετά από καιρό ...εδώ πάλι!!!

Οι συνθήκες δεν βοήθησαν, αλλά προχωράμε μπροστά. Μου είχε λείψει όλη αυτή η διαδικασία του blogging. Να γράψω, να φτιάξω τις φωτογραφίες, να ανεβάσω την ανάρτηση. Αλλωστε αυτή είναι η ψυχοθεραπεία μου. Αφού ξεσκόνισα λίγο εδώ γιατί μετά από τόσο καιρό που έχω να βάλω συνταγή, μια σκόνη την είχε.

Καλό μήνα δεν είπαμε. Καλό Σεπτέμβριο με υγεία. Κι όχι δεν είναι ακόμα φθινόπωρο. Το καλοκαίρι συνεχίζεται. Εκτός του ότι οι εποχές λίγο έχουν μπερδευτεί και δεν κρατάνε την σειρά που τους πρέπει, ζούμε και στην Ελλάδα. Που ως γνωστόν δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα.


Εγώ έχω υποφέρει φέτος με την ζέστη λίγο (έως πολύ 😜). Ζέστη, υγρασία, ιδρώτας: το τρίπτυχο της ''επιτυχίας''. Επίσης, έχω να πω πως φέτος δεν έχω βγάλει καμία αξιοπρεπή φωτογραφία. Μακιγιάζ (λίγο) με το που  έβγαινα έξω ''έλιωνε'' , μαλλί που ενώ με έτρωγε η ζέστη από το πιστολάκι, κατέληγε σαν το μαλλί της γριάς: φριζαρισμένο και γενικώς χάλι μαύρο. Ειλικρινά σας βγάζω το καπέλο - γιατί μόνο αυτό ανεχομουν πάνω μου - σε όλες εσάς που βγαίνετε στην παραλία σουπερ φτιαχμένες με μαλλί ''salted hair'' 😃, με 386 χαϊμαλιά, δακτυλίδια & σκουλαρίκια. Οχι, πολλά συγχαρητήρια έχω να σας πω!!! Το δικό μου μαλλί πως ήταν τζίβα και δεν μπορούσα να αντέξω ούτε ένα μικρό αλυσιδάκι στο λαιμό, δεν το έχω καταλάβει ακόμα. Αυτά είναι μέχρι στιγμής τα παράπονα μου από την ζωή 😜.


Πάμε στο θέμα μας όμως. Εύκολη συνταγή. Κάθε Σεπτέμβριο ακολουθούμε το ''easy cooking''.

Μια εύκολη συνταγή (καλά δεν είναι και τίποτα φοβερό) με τρια υλικά. Υγιεινό πολύ κι αν σας έχουν μείνει μπανάνες ώριμες, ιδανική.

Το ότι το εξαφάνισε ο γιος μου που είναι λίγο περίεργος, σημαίνει ότι είναι καλό

Την ιδέα την πήρα από το tik-tok (ω ναι!), από @veganrecipe_ideas (να λέμε και από που παίρνουμε ιδέες παιδιά, δεν είναι κακό 😉).



Σοκολατένιο παγωμένο γλύκισμα με μπανάνες & blueberries / Chocolate frozen treat with bananas & blueberries

Υλικά

2 ώριμες μπανάνες

1 συσκευασία κουβερτούρα 125 γρ. (με στέβια)

Bluberries

(προαιρετικά καρύδια)


Εκτέλεση

Λιώνουμε την κουβερτούρα σε μπεν-μαρί.

Βάζουμε τις μπανάνες στο multi & ρίχνουμε μέσα την λιωμένη κουβερτούρα.


Χτυπάμε καλά μέχρι να έχουμε ένα λείο μείγμα

Στρώνουμε σε ένα μικρό δοχείο λαδόκολλα και καλύπτουμε με τα bluberries.


Ρίχνουμε από πάνω το λιωμένο μείγμα σοκολάτα-μπανάνας.

Αν θέλουμε βάζουμε από πάνω και κάποιο ξηρό καρπό. Εγώ εδώ έβαλα καρύδια.


Βάζουμε στην κατάψυξη για τουλάχιστον 4 ώρες να παγώσει. Οταν παγώσει το κόβουμε σε φέτες και απολαμβάνουμε.




Μικρά μυστικά:

- Εγώ το είχα στην κατάψυξη συνέχεια. Ηταν πολύ δροσερό.

- αντί για blueberries γίνεται με φράουλες, βατόμουρα κλπ.

- Κουβερτούρα έβαλα αυτή με την στέβια






You Might Also Like

0 σχόλια