Συνταγές από άλλα blogs !

1:04:00 π.μ.


Κατά το ‘’αμαρτίες αλλωνών’’, όπως λέει και το γνωστό λαϊκό άσμα. Που παρεμπιπτόντως όταν ήμουν μικρή δεν καταλάβαινα τι έλεγε έτσι όπως το άκουγα, καθώς το μετέφραζα ως ‘’αμαρτίες αλλώνων’’.. κι έψαχνα να βρω κι εγώ τι σημαίνει αυτό το ‘’αλλώνων’’ και ποιοι ή τι είναι αυτοί οι ‘’αλλώνοι’’!
Περνώντας βέβαια τα χρόνια το κατάλαβα..

Έτσι λοιπόν κι εδώ κάποιες γευστικές αμαρτίες από άλλα blogs γίνονται και δικές μας. Και άμα δεν τις ευχαριστιέσαι δεν έχει και νόημα, καθώς τι αμαρτίες θα ήταν.
Έχω να ομολογήσω πως αντιμετωπίζω κατά καιρούς σοβαρά προβλήματα, όπως το να βάλω σε μια σειρά τις συνταγές που θέλω να κάνω από άλλα blogs. Και σε συνδυασμό με τις δικές μου συνταγές που μπαίνουν στο πρόγραμμα θα πρέπει να είναι στην κουζίνα 24 ώρες την ημέρα, όλη την εβδομάδα.

Πολλές & ωραίες ιδέες υπάρχουν στο blogo-κοσμό μας.

Oταν κάνω κάτι από άλλα blogs προσπαθώ να τα παρουσιάζω και να δείχνω το αποτέλεσμα. Χωρίς τύψεις λοιπόν και χωρίς φόβο έκανα τις συνταγές και σας τις παρουσιάζω.

Αρχίζω με το υπέροχο cheesecake της Χρυσαυγής. Τα μπισκότα κανέλλας μου έκαναν κλικ. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα, μιας και κόντεψα να το φάω όλο εγώ.


Μετά είναι το σπιτικό ψωμί για τοστ της Royal Coconut – Βασιλικής. Απλά φανταστικό. Καμία σχέση με του εμπορίου. Εξαντλήθηκε σε χρόνο ρεκόρ και τώρα μπαίνει σε σειρά η δεύτερη ‘’έκδοσή’’ του.


Και τελευταία αλλά πολύ αγαπημένο μου είναι ο χαλβάς με τις τέλειες αναλογίες της Αλεξάνδρας από τις Συνταγές από..σπίτι. Τον έχω κάνει άπειρες φορές από τότε που τον πρωτογνώρισα. Δεν έχει το κλασσικό 1-2-3-4 του χαλβά. Οσο και να μείνει δεν βγάζει το λάδι του.

You Might Also Like

13 σχόλια

  1. Καλημέρα Μάριον!!!!!!!!
    Πολύ ενδιαφέρουσες οι συνταγές!!!!
    Μιλάνε μόνες τους!!
    Καλό Σ/Κ εύχομαι και φυσικώς πολλά φιλιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε, αφού έχουν και τη δική σου έγκριση Marion, επιβάλλεται να δοκιμαστούν.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ το τζιζ-κέικ.... λατρεμένο! Θα το δοκιμάσω και γω!

    Ευχαριστούμε για τις προτάσεις Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ω... τι τιμή Μάριον γλυκιά!!
    Σε ευχαριστώ πρωτίστως που δοκίμασες συνταγή μου. Επιπλέον διάλεξες μία από τις ποιο αγαπημένες μου και πραγματικά χωρίς καμία πιθανότητα αποτυχίας.

    Καλό Σκ σου εύχομαι!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Marion!Πολύ ωραίες όλες οι συνταγές!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετικές οι επιλογές σου μια προς μια από τις φίλες foodbloggers!

    Βλέπω, σημειώνω και πάντα κάτι δοκιμάζω.
    Ωραία η ιδέα να τις αναρτήσεις όλες μαζί.

    Γέλασα με την εισαγωγή σου!
    Μικρή είχα κάποια στάνταρ, τραγούδια συνήθως, που με μεγάλη σιγουριά πίστευα!
    Ανατράπηκαν μεγαλώνοντας π.χ.:
    Το ένα καράβι από τη Χιό, το ερμήνευα/καταλάβαινα ένα καράβι αποτυχημένο...
    Σάμπως ήξερα τη Χιό και τη σήμαινε; Έκανα δική μου αναφορά/ερμηνεία! :)

    Καλό Σ/Κ Μάριον.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. * mara - σε ευχαριστώ, καλό σαββατοκύριακο και σε σένα.

    Ανταποδίδω τα φιλιά :)


    * Στέλλα - οποια και να δοκιμάσεις είναι καλή.
    Φιλιά


    * Ειρήνη μου αν σου αρέσει το cheese cake θα σ αρέσει κι αυτό.
    ΦΙλιά

    * ΕΛΕΝΗ - σε ευχαριστώ πολυ
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. * Χρυσαυγή μου εγώ σε ευχαριστώ για την πολύ ωραία συνταγή.
    Μας άρεσε πολύ
    Καλο σ/κ και σε σένα

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. * Kitchen stories - Χαχαχα...Ζαμπία μου βλέπω δεν ήμουν η μόνη που άλλα ακουγα κι άλλα καταλάβαινα..χιχιχι.
    Νασαι καλά..γελασα κι εγώ με το ''αποτυχημένο καράβι'' από τη Χιό...:) :)

    Μ αρέσει να που και που αναρτήσεις με συνταγές άλλων bloggers.

    Σ ευχαριστώ πολύ
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαιρομαι που σου αρεσε η συνταγη μας και ειναι πολυ καλη ιδεα ο ενας να κανει συνταγες απο τον αλλο και να προβαλουμε τα blog μας οπως κανουν στο εξωτερικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Μάριον!
    Το ίδιο "πρόβλημα" έχω κι εγώ... Από τη μια θέλω να δοκιμάσω άπειρες συνταγές που έχω δει σε blogs στα οποία περνοδιαβαίνω και από την άλλη θέλω να υλοποιήσω και τις δικές μου ιδέες!
    Μου αρέσουν οι συνταγές που επέλεξες να μας παρουσιάσεις!
    Το cheesecake της Χρυσαυγής το έχω σταμπάρει κι εγώ!
    Το ψωμάκι της Βασιλικούλας όμως δεν το καλοθυμάμαι αλλά τώρα που το είδα κάτι μου έκανε!
    Φιλιά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. * margarita - Το blog σας είναι από τα πολύ αγαπημένα μου (κι εσείς φυσικά :) )

    Φιλιά


    * Ερμιόνη μου συμπάσχουμε :)
    Και οι 3 είναι πολύ ωραίες συνταγές. Το ψωμί του τοστ πρεπει να το κάνεις. Θα με θυμηθείς.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γλυκειά μου Μάριον σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Ο χαλβάς μπάινει στα υπόψην γιατί τον λατρευω κυριολεκτικά!! Και τώρα που πλησιάζει και η νηστεία είναι ότι πρέπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή