Ψήτες γαρίδες στη γκριλιέρα με πικάντικη μαρινάδα!

3:35:00 μ.μ.



Τελικά ο άνθρωπος είναι αχόρταγος. Η για να το πω καλύτερα ‘’το μάτι’’ είναι αχόρταγο
Ότι δει το θέλει. Ετσι κι εγώ ότι βλέπω το θέλω. Και αναφέρομαι στα κουζινικά.
Μπορεί να έχει γεμίσει η κουζίνα μου με διάφορα. Ντουλάπια, συρτάρια, πάνω από τα ντουλάπια, κάτω από τα ντουλάπια, δίπλα από τα ντουλάπια. Τραβάς το ένα και σου έρχεται βροχή κουζινικών μια και τους διατάραξες την ισορροπία. Αντε ξανά μάζευε και προσπάθησε να τα βάλεις όπως ήταν πριν αλλά τελικά πάντα κάτι περισσεύει έξω.

Καιρό ήθελα να πάρω μια γκριλιέρα (τηγάνι). Αλλα όλο έλεγα ‘’καλά άστο τώρα, την επόμενη φορά’’ Η επόμενη φορά ήρθε με μια πολύ ωραία έκπληξη από τα καταστήματα Ζούλοβιτς .

Η επικοινωνία τους μαζί μου για να μου στείλουν ένα προϊον για να το δοκιμάσω στο μπλογκ ήταν κάτι παραπάνω από ευχάριστη έκπληξη. Ο κος Μάινας με ενημέρωσε και μπήκα στο site να ρίξω μια ματιά. Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα. Τι να πρωτο-διαλέξεις που όπως είπα παραπάνω τα ήθελα όλα. 

Πάρα πολύ ωραία είδη για την κουζίνα και για δώρα. Και σε πολύ προσιτές τιμές. Ρίξτε μια ματιά εδώ, σίγουρα θα βρείτε κάτι που σας ενδιαφέρει. 
Την εταιρεία Ζουλοβιτς την ξέρω πολλά χρόνια. Μου έχουν φέρει κατά καιρούς διάφορα δωράκια αλλά έχω πάρει κι εγώ δώρα κυρίως για γάμους. Το τελευταίο που πήρα ήταν όταν η φίλη & κουμπάρα μου μου είχε φέρει ένα σετ παιδικά μαχαιροπίρουνα (αρκετά χρόνια πριν). Φανταστικό δώρο που μένει.

Ετσι ήρθε πολύ γρήγορα το δωράκι μου μια γκριλιέρα κατακόκκινη να μπει σε κάποιο κενό της κουζίνας μου. Μαντεμένια, βαριά πολύ – με ένα χέρι δεν σηκώνεται – στιβαρή. Ιδανική για όλες τις εστίες (κεραμικές, αλλογόνου, απλές, γκαζιού). Μπαίνει και στον φούρνο. Ιδανική για ψητά λαχανικά, κρέας κλπ.
Το υπέρ της είναι ότι κρατάει θερμοκρασία και μπορεί να τελειώσει το ψήσιμο και αφού έχετε κλείσει το μάτι.
Ευχαριστώ θερμά την εταιρεία Ζούλοβιτς & τον κ. Μάινα για την επιλογή του μπλογκ μου και την προσφορά τους.

Επρεπε να την δοκιμάσω άμεσα. Τι καλύτερο από τα ψήσω τις πικάντικες γαριδούλες-σουβλάκια που είχα από μέρες βάλει στο μάτι.



Ψήτες γαρίδες στη γκριλιέρα με πικάντικη μαρινάδα! 
(συνταγή από το Southern Living) 

Υλικά 

ξύλινα καλαμάκια
16-20 γαρίδες (μεγαλούτσικες, φρέσκες ή κατεψυγμένες)
2 κουτ. της σούπας ελαιόλαδο
1 κουτ. της σούπας σάλτσα τσίλι (προαιρετικά)
2 κουτ. της σούπας φρέσκο χυμό λεμονιού
2 κουτ. της σούπας σάλτσα Worcestershire
2 σκελίδες σκόρδο, λιωμένες
1/4 κουταλάκι του γλυκού φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι

Εκτέλεση 

Βάλτε τα ξύλινα καλαμάκια σε νερό για 30 λεπτά Στη συνέχεια περάστε τις γαρίδες στα σουβλάκια Βάλτε τα στη σειρά σε ένα πιάτο ή μπολ

Στη συνέχεια χτυπήστε ελαφρά μαζί το ελαιόλαδο και τα υπόλοιπα υλικά σε ένα μπολ και περιχύνουμε τις γαρίδες για να απορροφήσουν την πικάντικη μαρινάδα. Καλύψτε με αλουμινόχαρτο και βάλτε τα στο ψυγείο για 20 λεπτά .


Ψήνουμε τις γαρίδες στη γκριλιέρα για λίγα λεπτά από κάθε πλευρά, ραντίζοντας με την υπόλοιπη μαρινάδα.




You Might Also Like

20 σχόλια

  1. Πολύ ωραίες έγιναν!Πολύ καλή ιδέα, θα το δοκιμάσω και εγώ μιας και το έχω το σκεύος,με έχει βολέψει αρκετά μπορώ να πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aφου έχεις το σκεύος Νίκη ξέρεις... δοκίμασε κι έτσι τις γαρίδες

      Σε ευχαριστώ πολύ

      Φιλιά & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  2. Θέλω και τα 5 σουβλάκια!!!!
    Πολύ νόστιμη η ασιατική σου μαρινάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την επόμενη φορά θα σου στείλω Πέπη μιας και εξαφανίστηκαν σε χρόνο ρεκόρ.

      Οντως η μαρινάδα είναι ''εξωτική''

      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  3. Τα είδα στο fb και πέρασα να πάρω ένα μεζέ! Τέλειες γαρίδες Μαράκι μου! Με όλα αυτά που τους έβαλες είμαι σίγουρη ότι μοσχοβόλησαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε Κατερίνα μου μεζέ... εγιναν πολύ ωραίες κι αρωματικές.

      Σε ευχαριστώ πολύ :)

      Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίες έγιναν οι γαρίδες! Και πόσο τις λατρεύω ψητές!
    Η αλήθεια είναι ότι το ''μάτι'' είναι αχόρταγο κι ιδιάιτερα με τα κουζινικά παθαίνει αμόκ! Δυστυχώς όμως συνέρχεται όταν βλέπει πόσο μικροσκοπική είναι η κουζίνα - το ένα πάνω στο άλλο στοιβαγμένα! Αχχχ!
    Καλό βράδυ, καλή εβδομάδα από αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ νασαι καλά.

      Δικιο έχεις, συνέρχομαι κι εγώ (όχι πάντα :) οταν βλέπω ότι δεν χωράνε άλλα κουζινικά ..χιχι

      Καλή εβδομάδα και σε σένα.

      Διαγραφή
  5. Πεθαίνω για γαρίδες!
    Κι εγώ το ίδιο παθαίνω με τα κουζινικά. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει παρηγοριέμαι που δεν είμαι η μονη με τα κουζινικά..χιχι.

      Είναι πολύ ωραίες οι γαρίδες έτσι.

      Φιλιά & καλή εβδομάδα Κική

      Διαγραφή
  6. Πολύ λαχταριστές οι γαρίδες με την σαλτσούλα τους, Πολύ ωραίο και το τηγάνι μεγιά!!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτή η μαντεμένια γκριλιέρα είναι πολύ χρήσιμο σκεύος! Μάριον την αξιοποίησες φανταστικά! Λαχταριστά τα σουβλάκια σου!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με γεια το καινούριο "παιχνίδι" Μάριον!
    Οι γκριλιέρες είναι πολύ χρήσιμα σκεύη, εγκαινίασες τη δική σου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
    Πολύ ωραία πρόταση και πάρα πολύ όμορφα παρουσιασμένη.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξαιρετική ιδέα! Θα δοκιμαστεί άμεσα, φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μεγειά την καινούρια σου γκριλιέρα Μάριον. Και εγώ έχω μια μανία να μαζεύω
    μαγειρικά σκεύη, χωρίς να έχω τον ανάλογο χώρο.
    Υπέροχες οι γαρίδες σου και αρκετά πικάντικες.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίες οι πικάντικες γαρίδες Μαρία μου!
    Με γεια το δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ομορφο γκάτζετ πανέμορφες και πεντανόστιμες οι γαρίδες...σέρβιρέ μου κι απ΄τα δυο! :)

    Φιλάκια Μάριον!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κι' αφού πήρε η Πέπη και τα 5 σουβλάκια, άντε τώρα εμείς να "βολευτούμε" καλή μου Μάριον!!
    Είμαι για ψώνια σήμερα το βλέπω καλά :-)))
    Καλημέρα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι να σου πω, Μάριον! Όταν μπαίνω σε τέτοια καταστήματα, ξεχνώ να...βγω! Δεν ξέρει κανείς τι να πρωτοδιαλέξει! Έχω ήδη τέτοιου τύπου, μαντεμένια γκριλιέρα και ψήνει ωραία. Το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζω, είναι το ότι καθαρίζει δύσκολα.
    Οι ψητές γαριδες, είναι από τις αγαπημένες μου και μου αρέσει πολύ οι μαρινάδα τους! Πικάντικες και νόστιμες!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Tener una grillera es lo mejor se come más sano ,sus camarones se ven muy buenos muy golosos,las ideas de cocina están fantásticas me gusta el blanco en las cocinas buen post,abrazos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή