Κολοκυθάκια στο φούρνο με κρούστα ψωμιού !

12:03:00 π.μ.


H αλήθεια είναι ότι ψάχνω απλές και γρήγορες συνταγές. Το τελευταίο διάστημα μου συμβαίνει αυτό. Εύκολα πράγματα με όσο το δυνατόν λιγότερα ‘’τσουμπλέκια’’ (σκεύη δηλαδή), γρήγορη προετοιμασία και ακόμα πιο γρήγορη εκτέλεση. Και φυσικά με υλικά που θα έχω ήδη και δεν θα χρειασθεί να πηγαινο-έρχομαι στο σουπερ-μάρκετ.

Η πιο κάτω συνταγή μου άρεσε με την πρώτη ματιά. Εύκολη, νόστιμη και γρήγορη.
Βέβαια της άλλαξα λίγο ‘’τα φώτα’’ και την προσάρμοσα στα γούστα μου και σε αυτά που είχα στο σπίτι.

Για παράδειγμα δεν είχα φρέσκο θυμάρι. Κι έβαλα δυόσμο αποξηραμένο που νομίζω ταιριάζει καλύτερα με το κολοκύθι.
Επίσης, δεν έψησα πρώτα τα τρίμματα ψωμιού όπως έλεγε η αρχική συνταγή.
Και τέλος εγώ έστρωσα λίγο τρίμμα στον πάτο του σκεύους πριν ρίξω τα κολοκυθάκια.
 Έτσι μπορείτε να αξιοποιήσετε το ψωμί που σας έχει μείνει.

 Ένα γρήγορο συνοδευτικό που μπορείτε να το έχετε σε ένα τραπέζι ή ακόμα και σε ένα μπουφέ.
Ο χρόνος προετοιμασίας του και εκτέλεσης είναι περίπου 40-45 λεπτά (μαζί με το ψήσιμο).

Koλοκυθάκια στο φούρνο με τρίμματα ψωμιού 
(προσαρμοσμένη συνταγή από εδώ)

Υλικά 

6-7 κολοκυθάκια (μεσαίου μεγέθους – όχι πολύ μικρά αλλά ούτε και μεγάλα (περίπου 600 γραμμάρια )
1 μεγάλο κρεμμυδι ψιλοκομμένο
2-3 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες
1-2 κουτ.της σούπας ψιλοκομμένο φρέσκο μαϊντανό
1 κουτ. του γλυκού δυόσμο αποξηραμένο (ή φρέσκο)
2-3 φέτες ψωμιού
4 κουτ. σούπας τριμμένο τυρί παρμεζάνα
Αλάτι και πιπέρι
ελαιόλαδο

Εκτέλεση 

Προθερμάνετε το φούρνο στους 170 .
Λαδώστε το σκεύος που θα χρησιμοποιήσετε(κατά προτίμηση ρηχό και μεσαίου μεγέθους – 10x15’’) Κόβουμε τα κολοκύθια στη συνέχεια στη μέση κατά μήκος.
Τα κόβουμε σε λεπτές φέτες, μισοφέγγαρα


Στο μπλέντερ βάζουμε το ψωμί, το τυρί και 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο. Βάζουμε και τον δυόσμο και τρίβουμε να ομογενοποιηθούν.

Ζεσταίνουμε λίγο ελαιόλαδο σε ένα τηγάνι & σοτάρουμε τα κολοκύθια σε μέτρια φωτιά μέχρι να μαλακώσουν και να αρχίζουν να παίρνουν χρώμα στις άκρες, ανακατεύοντας και γυρίζοντας συχνά. Ρίχνουμε το ψιλοκομμένο κρεμμυδι και ανακατεύουμε για 1 λεπτό.


Προσθέτουμε το σκόρδο και μετά προσθέτουμε τον μαϊντανό.
Ρίχνουμε αλάτι, πιπέρι. Ρίχνουμε λίγο από το μείγμα του ψωμιού στον πάτο του σκεύους.


Αδειάζουμε τα κολοκυθάκια και από πάνω στρώνουμε το υπόλοιπο μείγμα ψωμιού.


Ψήνουμε μέχρι να πάρει ένα χρυσό χρώμα και να γίνει τραγανό από πάνω το ψωμί (περίπου 20 λεπτά).
Σερβίρουμε αμέσως.





You Might Also Like

29 σχόλια

  1. Mε αγαπημένα υλικά τόσο εντυπωσιακό αποτέλεσμα!
    Θα τη δοκιμάσω σίγουρα τη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαι γρήγορο Χρυσούλα. Με λίγα υλικά βγαίνει ένα ελαφρυ και νόστιμο φαγάκι
      Δοκίμασέ την

      Σε ευχαριστώ :)

      Καλό σ/κ

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Μάριον!
    Η αλήθεια είναι ότι έρχονται μέρες που κι εγώ θέλω να φτιάξω κάτι με όσο το δυνατόν λιγότερο κόπο, ψήσιμο και πλύσιμο! Οπότε φαγάκια σαν και αυτό που μας προτείνεις είναι ιδανικά για το σκοπό.
    Ελαφρύ φαγάκι με ωραία κρούστα!
    Φιλιά, καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ερμιόνη μου :)

      Εμένα με πιάνει πολύ συχνά αυτό με το όσο το δυνατόν λιγότερο κόπο..:)
      Κι αυτό το φαγάκι είναι ιδανικό. Κι έγινε πολύ ωραίο τελικά

      Σ ευχαριστώ πολύ :)
      να περάσετε καλά το τριήμερο

      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  3. Πολύ εύκολο και νόστιμο, εμένα όμως με ενθουσίασε πιο πολύ το σκεύος που το έψησες!!
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ξανθή μου
      Ναι είναι πολύ ωραίο το ταψάκι αυτό. Κι εμένα μ αρέσει

      ΦΙλιά :)

      Διαγραφή
  4. Εύκολο, αρωματικό πιάτο και πολύ ευπαρουσίαστο!
    Σ' ευχαριστούμε, Μάριον!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλό & εύκολο Ελεν..οτι μας αρέσει.

      Νασαι καλά, ευχαριστώ

      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  5. πολύ όμορφο και πολύ πολύ ευπαρουσίαστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάριον πρώτα να σε ευχαριστήσω, γιατί θα το φτιάξω σήμερα κιόλας! Εύκολο, νόστιμο, ευπαρουσίαστο, υγιεινό!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική μου περιμένω εντυπώσεις.

      Νασαι καλά, σ ευχαριστώ πολύ πολύ

      Φιλια :)

      Διαγραφή
    2. Μάριον καλημέρα! Πολύ καλή η συνταγή! Εξαιρετικά εύκολο και ευπαρουσίαστο! Η γεύση δροσερή και αρωματική! Επίσης το παιχνίδι με την υφή τραγανή κρούστα και τρυφερά κολοκυθάκια ήταν πολύ ωραίο!
      Σ ευχαριστώ

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι Αγγελική μου που τη δοκίμασες και σ άρεσε
      Νασαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ πολύ

      Τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
  7. Πολύ πρωτότυπο και σίγουρα νόστιμο! Μπράβο!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και εμένα με πιάνει συχνά, θέλω κάτι γρήγορο και νόστιμο!
    Τα κολοκυθάκια μου αρέσουν πολύ και αυτή η συνταγή θα ταίριαζε υπέροχα και σαν συνοδευτικό (όταν δεν τεμπελιάζω)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για συνοδευτικό είναι ότι πρέπει. Δοκίμασέ το.
      \Δεν πειράζει, όλοι έχουμε στιγμές τεμπελιάς

      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  9. Δεν υπάρχει καλύτερο φαγητό για μένα από το σημερινό σου φαγητό Μάριον! Θα το φτιάξω πολύ σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέτο Μαρία μου
      Είναι πολύ νόστιμο.

      Σε ευχαριστώ πολύ :)

      Φιλιά

      Διαγραφή
  10. Κάνω κάτι ανάλογο με διάφορα λαχανικά. Ωραίο θα είναι με κολοκυθάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φαινεται λαχταριστό!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και μένα τελευταία αυτού του είδους τα φαγητά μου αρέσουν! Πολύ νόστιμο και το κολοκυθάκι αγαπημένο! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή