Νόστιμες,
ζεστές τηγανίτες!!
Ζύμη για τηγανίτες
250 γρ. αλεύρι
300 γρ. γάλα εβαπορέ (αδιάλυτο)
Ξύσμα & χυμό από 1 πορτοκάλι
5 γρ. μαγιά (1 κουτ. γλ.)
1 κουτ. σούπας ζάχαρη
1 πρέζα αλάτι
Ελαιόλαδο (για το τηγάνισμα)
(βγάζει περίπου 15 τηγανίτες)
Εκτέλεση
Σε ένα μπωλ ρίχνουμε το αλεύρι (κοσκινισμένο), το αλάτι, το ξύσμα πορτοκαλιού και το χυμό του, τη ζάχαρη, το γάλα και τη μαγιά λιωμένη σε λίγο χλιαρό νερό (σε μισό φλιτζανάκι του καφέ)
Τα ανακατεύουμε καλά, να γίνει ένας ομοιόμορφος χυλός.
Αφήνουμε στην άκρη για 5 λεπτά.
Βάζουμε λίγο λάδι να ζεσταθεί και ρίχνουμε από το μείγμα κουταλιά-κουταλιά.
| Με μέλι & κανέλα |
Τις αφήνουμε να ροδοκοκκινίσουν και από τις δύο πλευρές. Τις βγάζουμε σε απορροφητικό χαρτί
| Με ζάχαρη |
Μόλις
τελειώσουμε με όλες τις βάζουμε σε ένα πιάτο και τις πασπαλίζουμε με μέλι,
ζάχαρη άχνη, ή τριμμένο καρύδι, αμύγδαλα, κανέλλα. Η ότι άλλο σας αρέσει.
Την
συνταγή αυτή την έχω από ένα πολύ παλιό βιβλίο (διαφημιστικό) που είχε συνταγές
με γάλα εβαπορέ (που δεν κυκλοφορεί πια). Είναι εύκολες και βασικό δεν έχουν
αυγό.




















