Γραφεία για ... σπίτι !!

10:47:00 μ.μ.

Θέλετε να έχετε ένα γραφείο στο σπίτι?



Μάλλον θα χρειαστείτε ένα σωστό γραφείο ‘’σπιτιού’’.
Κι αυτό γιατί απλά θα περνάτε αρκετές ώρες σ αυτό είτε για δουλειά είτε για διασκέδαση. Είναι σημαντικό λοιπόν να σχεδιάσετε ένα σωστό περιβάλλον και το γραφείο σας να δουλεύει ‘’για σας’’ και ‘’με εσάς’’.

Και βέβαια συνήθως δεν υπάρχει ο επιθυμητός χώρος για να τα έχουμε όλα εν τάξει!
Σε μια γωνιά πρέπει να δημιουργηθεί ο προσωπικός μας χώρος, αλλά και να είναι βολικός και ταυτόχρονα ευχάριστος.

Και με το να βάλουμε σε μια γωνιά ένα γραφείο και μια καρέκλα και να στηθούμε μπροστά στο κομπιουτερ μας, δεν είναι και ότι καλύτερο.
Είτε έχετε ολόκληρο δωμάτιο, είτε μια γωνιά στο σπίτι το γραφείο σας πρέπει να είναι άνετο, προσβάσιμο, πρακτικό και ευχάριστο.

Αυτό τον καιρό χαζεύω στο διαδίκτυο κάποια μικρά, πρακτικά αλλά και πολύ όμορφα γραφεία και γωνιές που μου αρέσουν, να πάρω ιδέες ή έτσι απλά…να χαζέψω ωραία πράγματα!
Σας τα δείχνω και σε εσάς να τα θαυμάσετε και γιατί όχι, να βρείτε ιδέες.

Απλά, λιτά & λευκά-









Σκουρόχρωμα -

Εξυπνα & βολικά -



Μοντέρνα -


Κλασσικά, ρομαντικά & chic -









You Might Also Like

17 σχόλια

  1. Όλα πολύ όμορφα...κ εμένα αυτό που έβαλες πρώτο μου αρέσει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βασικά θέλω μια γωνιά όλη δική μου με γραφείο και ένα μικρό πάγκο εργασίας αλλά προς το παρόν δεν το βλέπω.
    Οι προτάσεις σου πολύ ωραίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα όλα αλλά πιο πολύ τα λευκά.
    Με έβαλες και σε σκέψεις να φτιάξω μια μικρή γωνίτσα για γραφείο :)
    Φιλάκια
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίες ιδέες! Σχεδιάζω το ιδανικό γραφείο εδώ και χρόνια αλλά ακόμα δεν το έχω πετύχει:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά σου φτιάχνουν τη διάθεση! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κική προ πάντων φωτεινά

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νemecis - Eυαγγελία μου κι εμένα μου αρέσει αυτό γι αυτο το εβαλα δυο φορές (χιχι)
    Σ ευχαριστώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ξανθή σ ευχαριστώ :)
    Κι εγώ μια γωνιά θέλω :)


    Αsteri κι εγώ έχω τέτοιες σκέψεις..
    :)
    Φιλιά

    Καλή σας μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μaddie σε ευχαριστώ :)


    bigmama καλή σου μέρα .
    Η διάθεση φτιάχνει με απλα ωραία πράγματα..εστω και εικόνες
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Marion , έλα να σε κεράσω κάτι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στο έχω πει και άλλη φορά Μαράκι μου ότι αυτές οι αναρτήσεις σου με ενθουσιάζουν κάθε φορά που τις βλέπω!!!
    Ακόμη και αν δεν το σκέφτετε κανείς και μόνο που βλέπει τέτοιες εικόνες...ξεσηκώνεται....

    Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τι υπεροχες διακοσμητικες προτασεις!! δυστυχως δε σε προλαβα! εφτιαξα το γραφειο μου απο την αρχη πριν μερικες εβδομαδες!!!
    τον αλλο μηνα θα βαλω φωτογραφιες του στο μπλογκ!!!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελενάκη μου σε ευχαριστώ.

    Δεν πειράζει είμαι σίγουρη πως το γραφείο σου θα είναι πολύ πιο ωραίο (και παραμυθενιο) από τις προτάσεις μου.

    Και άλλωστε πάντα υπάρχει διάθεση ανανέωσης.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραίο και χρηστικό το post σου βρε Marion, μιας και αυτή την περίοδο σκοπεύω να κάνω μια μικρή ανακαίνιση στο γραφείο μου Σ' ευχαριστώ για τις καταπληκτικές ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ..Μου αρέσει που σας αρέσουν αυτά που βάζω..
    Φιλιά πολλά



    Νάντια μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ
    Αμα βρεις καποια ιδέα από αυτά που έβαλα πολυ θα χαρώ.
    Καλές δημιουργίες

    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή