Ταρτάκια φρούτων / Fruit Tartlets

3:53:00 μ.μ.

Εύκολα φρουτο-ταρτάκια για την Γιορτή της Μητέρας!

 


Aυτά τα μικρά ατομικά ταρτάκια κάνουν ένα υπέροχο πρωϊνό ή ένα γλυκό κέρασμα.
Είναι εξίσου νόστιμα όταν σερβίρονται ζεστά σαν επιδόρπιο.

Είναι εύκολα στην ετοιμασία τους και μπορούν να τα κάνουν και τα μικρά παιδάκια μας (με τη βοήθεια του μπαμπά αν είναι μικρά), για να τα δώσουν για ένα ωραίο πρωϊνό στη Μανούλα.

Υλικά: 


Ζύμη κουρού (για ταρτάκια και πιτάκια)
Φρούτα της αρεσκείας σας κομμένα σε λεπτές φέτες (μήλο, αχλάδι, ακτινίδιο, ροδάκινο, φράουλες, κεράσια κλπ.)
Ζάχαρη (λευκή ή καστανή)
Ένα μείγμα κανέλας – γαρύφαλου – και λίγο τζίντζερ (ή αν θέλετε μπορείτε να παραλείψετε το τζίντζερ)
Μαρμελάδα

Eκτέλεση

Βουτυρώστε ελαφρά τις γνωστές θήκες για μάφινς και βάζετε τη ζύμη κουρού.

Στο κέντρο βάζετε τα φρούτα κομμένα σε λεπτές φέτες. Εγώ έβαλα μήλο, αχλάδι, ακτινίδιο και ροδάκινο κονσέρβα του είχα.


 


Ρίχνετε από πάνω μισό κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη και το μείγμα κανέλας – γαρύφαλου –τζίντζερ. 
 





Ψήνεται στο φούρνο για περίπου 20-30 λεπτά, μέχρι να ροδίσουν και να χρυσίσουν τα φρούτα.Εγώ τα έβαλα στον αέρα για περίπου 20 λεπτά. 







Μολις τα βγάλετε από το φούρνο ρίχνετε από πάνω ένα κουταλάκι μαρμελάδα για να γκλασαριστούν (γυαλίσουν) τα ταρτάκια. 




Μπορείτε να βάλετε όποια μαρμελάδα σας αρέσει.
Μπορείτε να κάνετε ένα κοκτέιλ φρούτων σαν γέμιση, ή ένα φρούτο τη φορά. 

 




ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλες τις Μανούλες!!

You Might Also Like

11 σχόλια

  1. Θα ήθελα ένα με ακτινίδιο παρακαλώ!Χρόνια πολλά στις μανούλες που μόνο με την αγάπη τους μεγαλώνουν ευτυχισμένα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου τι ωραία συνταγή!!!

    Μου αρέσει πολύ η ζύμη κουρού και την χρησιμοποιώ σε πάρα πολλές παρασκευές μου!

    Θα δοκιμάσω τα ταρτάκια σου με την πρώτη ευκαιρία...
    Ευχαριστούμε για την ωραία ιδέα που μας έδωσες!!!

    Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eιρήνη πάρε ότι θες :)

    Χρόνια πολλά στις μανούλες & συμφωνώ μαζί σου

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλέκα μου δεν την είχα ξαναδοκιμάσει τη ζύμη κουρού και τελικά μου άρεσε πολύ κι εμένα.
    Είναι πολύ νόστιμη και κρύα.

    Σε ευχαριστώ πολύ Αλέκα μου

    Χρόνια πολλά στις μανούλες :))

    Φιλιά
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ωραια συνταγη και με λιγες θερμιδες αφου παραλληπεις την κρεμα!!!!!!!!
    Χρονια Πολλα στις μανουλες!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραία συνταγή και φαίνονται πεντανόστιμα,εγώ θα ήθελα ένα από κάθε φρουτάκι παρακαλώ!! χαχαχαχαχα!
    Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά σε όλες τις ΜΑΝΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μμμμ!!!!Οι τάρτες είναι από τα αγαπημένα μου γλυκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χρονια πολλα στις μανουλες...τα φρουτοταρτακια σουπερ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εύκολο και γρήγορο! Χρόνια πολλά σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαργαρίτα, Ειρήνη, Ξανθή,
    Μαίρη, Pansofix, Kική
    Χρόνια πολλά σε όλες τις μανουλες που γιορτάζουν και στην κάθε μιας σας ξεχωριστά
    Κι όσες δεν είσαστε ακόμα μανούλες..με το καλό να γίνεται :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή