Κέϊκ καρότου με μασκαρπόνε / Carrot cake with mascarpone cheese

8:52:00 μ.μ.






   



Υγρό και φρουτένιο κεκάκι, που μοσχομυρίζει .
Η κρέμα με το μασκαρπόνε είναι μια λαμπρή εναλλακτική ιδέα από το συνηθισμένο τυρί κρέμα, που συνήθως συνοδεύει τα κέϊκ καρότου (βέβαια είναι νόστιμο και με το συνηθισμένο τυρί κρέμα).
 

Δοκιμάστε το.

Kέικ καρότου με μασκαρπόνε
 
Υλικά

250 γρ. βούτυρο
250 γρ. ζάχαρη άχνη
4 αυγά
300 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
2 μεγάλα καρότα, καθαρισμένα και ψιλοκομμένα (στον τρίφτη)
2 κουτ. γλ. κανέλα
Χυμό & ξύσμα από 1 πορτοκάλι
50 γρ. σταφίδες

Κρέμα
250 γρ. μασκαρπόνε
100 γρ. ζάχαρη άχνη
Ξύσμα πορτοκαλιού





Εκτέλεση

 
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 C.

Χτυπάμε το βούτυρο και τη ζάχαρη μέχρι να γίνει αφράτο το μείγμα.

Ρίχνουμε τα αυγά – ένα τη φορά μέχρι να ανακατευθεί καλά – ρίχνοντας στο ενδιάμεσο μια-δυο κουταλιές αλεύρι. Συνεχίζουμε έτσι με όλα τα αυγά και το αλεύρι.



 



Ρίχνουμε το καρότο, την κανέλα και το χυμό και το ξύσμα πορτοκαλιού.
Τέλος προσθέτουμε τις σταφίδες.

Βάζουμε το μείγμα σε ένα καλά βουτυρωμένο ταψάκι (διαστάσεις 20x30 εκ) και ψήνουμε για 50 λεπτά περίπου μέχρι να φουσκώσει και να χρυσίσει από πάνω.
Αφήνουμε να κρυώσει στο ταψάκι.

Για να κάνουμε την κρέμα χτυπάμε το τυρί μασκαρπόνε με τη ζάχαρη.
Κόβουμε το κέικ σε τετράγωνα κομμάτια.




Βάζουμε την κρέμα στο κάθε κομμάτι όταν σερβίρουμε, είτε στρώνουμε την κρέμα όλη πάνω στο κέικ.

Διακοσμούμε με ξύσμα πορτοκαλιού

 



Μικρά μυστικά

Εγώ το έκανα σε μικρή φόρμα. Μπορείτε να το βάλετε είτε σε στρογγυλή φόρμα του κέϊκ, είτε σε παραλληλόγραμο (20Χ30) ταψάκι.

Εβαλα μόνο σε δυο κομμάτια κρέμα (γιατί έχουμε και περίεργους στο σπίτι, αλλά για να είναι και φρέσκια η κρέμα. Την φυλάτε στο ψυγείο σε κλειστό δοχείο και βάζετε στο κομμάτι σας. Εκτός αν το κάνετε για να το φάτε αμέσως, οπότε καλύπτεται όλο το κέϊκ).

Aν και δεν είχα ξανακάνει κέϊκ καρότου γιατί πίστευα πως κάπως θα ήταν με το καρότο μέσα, τελικά θα το κάνω πιο συχνά.
Το καρότο δεν το καταλαβαίνετε μέσα στο κέικ και βγάζει τα υγρά του και κάνει το κέικ πολύ αφράτο.
 



Τη συνταγή μου την έδωσε μια φίλη που της την έδωσε μια άλλη φίλη από ένα αγγλικό βιβλίο. 

Καλή επιτυχία !!



You Might Also Like

22 σχόλια

  1. πολύ ωραίο κεκάκι θα το φτιάξω για την κόρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο έχω φτιάξει κι εγώ ένα πριν λίγο καιρό παρόλο τους ενδοιασμούς για το καρότο, άρεσε πολύ.
    Τελικά δεν πρέπει να διστάζουμε!!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειρήνη φτιάξτο και θα αρέσει σίγουρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξανθή κι εγώ το ίδιο έλεγα για το καρότο.
    Πολύ καιρό το γυροφέρνω.. και τελικά το αποφάσισα.
    Ετσι είναι, πρέπει να τολμάμε σε καινούρια πράγματα :)

    Καλό βράδυ και σε σένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πεντανόζστιμο φαίνεται!! Μιαμ μιαμ:):)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίο θα είναι!!! γιάμι

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο το κέικ καρότου! Κρέμα με μασκαρπόνε δεν έχω φτιάξει αλλά σίγουρα θα του ταιριάζει, ίσως και περισσότερο από το φιλαδέλφεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπορώ να πάρω ένα κομματάκι??? Σκέτο όμως χωρίς μασκαρπόνε, γίνεται???

    Φαίνεται πολύ ωραίο...

    Καλό μεσημέρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φαίνεται πεντανόστιμο!!!
    Γειά στα χεράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μagda^_^

    Asteri

    είναι πολύ ωραίο, πιστέψτε με :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. big mama κι εγώ δεν είχα ξανακάνει κρέμα με μασκαρπόνε, αλλά επειδή ελεγε η συνταγή ότι του πάει καλύτερα από το γνωστο τυρι (Philadelfeia) ειπα να το δοκιμάσω.
    Οντως ειναι πολυ πιο ωραίο (αλλά και με το philadelfeia γίνεται μια χαρα)..
    Ευχαριστώ
    Καλό μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάρε Painter ότι θες :)
    Οπως και να το φας είναι ωραίο


    Νατασα σε ευχαριστώ :)

    Καλό μεσημέρι κορίτσια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. το ακουω πολυ αυτο το κεικ δεν το εχω φτιαξει μονο απ εξω ετοιμο το εχω φαει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι θαυμάσιο το κατοροκεκάκι ~ το φτιάχνω συχνά αλλά χωρίς κρέμα!
    Θα το δοκιμάσω κι έτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μμμμμμμμμμμ! θα πρέπει να να είναι πολύ ωραίο,λέω να το φτιάξω και εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Pansofix ειναι ξακουστο κεκακι..αμα το φτιαξεις καταλαβαινεις γιατι :)


    Μπεττυ δοκιμασέ το και με κρεμουλα. Είναι ακομα πιο ωραιο και πιο δροσερο

    irini αμα το κανεις πες μου εντυπωσεις

    Καλή σας μερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σίγουρα η κρέμα το κάνει μοναδικό! Κι εγώ έχω περίεργους στο σπίτι (με τις κρέμες) με αποτέλεσμα να αποκλείονται πολλά γλυκά στο σπίτι! Γκρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μας αρέσει πάρα πολύ το κέικ καρότου!!!

    Κάποτε θυμάμαι είχα και εγω ενδιασμούς στο να το δοκιμάσω ...Οταν τελικά το αποφάσισα άλλαξα τελείως γνώμη!!!

    Καλημέρα μαράκι με τα ωραία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kiki οι παράξενοι να μην τρωνε να μας αφηνουν εμάς τα τρώμε (χιχι) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αλέκα μου :) :)

    Σ ευχαριστώ
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μου αρέσει υπερβολικά το κέικ καρότου, βέβαια εγώ το κάνω λίγο διαφορετικό χωρίς κρέμα .Δεν το φιαχνω συχνά γιατί αν το κάνω....θα το φάω όλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αχτίδα την επόμενη φορά δοκίμασε να κάνεις λίγη κρέμα από πάνω, ετσι για δοκιμη..
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή