Κρέας με λεμόνι & μουστάρδα / Beef with lemon and mustard

8:48:00 μ.μ.

Το μυρωδάτο λεμόνι και η μουστάρδα αρωματίζουν υπέροχα το πιάτο σας!!



Υλικά:

700 γρ. μοσχάρι (ή χοιρινό)
1 κρεμύδι ψιλοκομμένο
2 σκελίδες σκόρδο
1 καρότο μέτριο
120 γρ. μανιταρια (φρέσκα ή σε κονσέρβα)
2 κουτ. σουπας μουστάρδα
Χυμό από 1 λεμόνι
Ξύσμα από 1 λεμόνι
Ελαιόλαδο
Αλάτι – πιπερι
Αλεύρι

Εκτέλεση

Κόβουμε το κρέας σε μερίδες , το πλένουμε και το αφήνουμε να στραγγίσει.
Βάζουμε σε ένα τηγάνι λάδι.

Αλευρώνουμε το κρέας και μόλις κάψει το λάδι βάζουμε το κρέας να σωταριστεί καλά και από τις δύο πλευρές. Να πάρει χρώμα.
 





Σε μια κατσαρόλα τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι & το σκόρδο να μαραθούν. Προσθέτουμε τα μανιτάρια και το καρότο κομμένο σε ροδέλες.



Αφήνουμε λίγο να μαλακώσουν και ρίχνουμε και το κρέας μέσα.
Ρίχνουμε το χυμό λεμονιού. Προσθέτουμε τις 2 κουταλιές μουστάρδας.

Βάζουμε αλάτι – πιπέρι και προσθέτουμε 2-3 ποτήρια νερό για να σιγοβράσει για καμιά ώρα περίπου. Θα το δείτε και με πόσο ζουμάκι το θέλετε.

Μόλις το σβήσουμε ρίχνουμε το ξύσμα λεμονιού.






Σερβίρουμε με ρύζι ή πατάτες φούρνου ή απλά με σαλάτα της αρεσκείας μας.



Αν δεν θέλετε να ρίξετε το ξύσμα μέσα στην κατσαρόλα ρίξτε το μόλις το σερβίρετε στο πιάτο. Μοσχομυρίζει και δίνει υπέροχη γεύση στο κρέας. Αλλά στολίζει και το πιάτο σας.

Καλή Επιτυχία!!


You Might Also Like

11 σχόλια

  1. Λαχταριστό και ζουμερό μου φαίνεται το φαγάκι σου.Μου αρέσουν πολύ τα υλικά που χρησιμοποίησες,λέω να το φτιάξω και εγώ.Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Irini μου σ ευχαριστώ πολύ.
    Είναι όντως πολύ νόστιμο κι εύκολο και άρεσε πολυ στα παιδιά μου που έριξα το ξύσμα λεμονιού από πάνω.

    Αν το φτιάξεις πες μου εντυπώσεις.
    Καλό βράδυ
    φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενα πιάτο γεμάτο χρώματα και γεύση!
    Σίγουρα η μουστάρδα και το λεμονάκι κάνουν την διαφορά!
    Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το λεμόνι είναι ένα Θεϊκό υλικό το λατρεύω και το χρησιμοποιώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!

    Μπράβο Μαρία φαίνεται υπέροχο το πιάτο σου.
    Ζωγραφιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. EΛΕΝΑ χρώμα και μυρωδιά μαζί :)


    Αλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ πολύ. Κι εγώ το λεμόνι το έχω πρώτο στη κουζίνα μου και το χρησιμοποιώ πολύυυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. TI ME KANEIS TETOIA ORA ,MIAMMMMMMMM ANTE KALH MOY OREKSI ,KALHMERA MOU NA EXEIS APO ENA BROXERO MONAXO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λεμόνι και σκόρδο υπέροχος συνδιασμός!!! υπέροχο φαγάκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φαινεται τελειο! θα το κανω με κοτοπουλο!!!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυ ωραιο φαγακι και η μουσταρδα παει πολυ στα μαγειρεματα με κρεας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μμμμ! Λατρεύω το λεμόνι και τη μουστάρδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή