Καλές Διακοπές...

10:25:00 μ.μ.



.. σε όσους θα φύγουν τώρα και καλό κουράγιο σε όσους γύρισαν.
Και του χρόνου να είναι καλά.

Εγώ εδώ... δεν έχω φύγει... δεν ξέρω πότε θα φύγω.. είναι λίγο μπερδεμένα τα πράγματα φέτος.
Ελπίζω προς το τέλος Αυγούστου να δω κι εγώ από κοντά τη θαλασσίτσα!





Προς το παρόν - κι επειδή για μαγειρέματα το βλέπω λίγο χλωμό - θα χαλαρώσω λίγο όσο μπορώ), κρεμάω προς το παρόν κουτάλες, μίξερ, φόρμες & φορμάκια κλπ., θα κάνω βολτίτσες στα μπλοκόσπιτά σας (όταν μπορώ)..





...και θα χαζεύω τις φωτογραφίες με εξωτικές παραλίες...







Φιλιά !

You Might Also Like

16 σχόλια

  1. Kι εγώ εδώ είμαι ακόμα :))θα φύγω σε 17 μέρες :)) έχω ακόμα
    Πολλά φιλάκιααααα
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι φωτογραφίες είναι αυτές καλέ! Υπέροχες!! Κι εγώ που δεν τρελαίνομαι για θάλασσα, ξεμυαλίστηκα! Όσο για τις διακοπές, καλύτερα που θα πας τέλη Αυγούστου, όλο το καλοκαίρι θα τις έχεις μπροστά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και η μπλοκότσαρκά μας καλή είναι! Λίγο πιο χαλαρά γιατί κάνει και ζέστη!! Θα δημιουργήσουμε όλες πιο δυναμικά από Σεπτέμβρη!!
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mην εισαι ετσι Marion για ολους μας ετσι μπερδεμενα ειναι τα πραγματα...Σου ευχομαι να πας συντομα και εσυ στη θαλασσιτσα...Καλη ξεκουραση πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί βρε παιδιά όλοι φέτος είμαστε κάπως;;;;;
    Καλά να περνάς όπου κι αν είσαι κι εμείς πριν το τέλος Αυγούστου δεν νομίζω ότι θα φύγουμε εκτός μόνο των επαγγελματικών υποχρεώσεων.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ούτε για μένα φέτος είναι το ιδανικό καλοκαίρι. Για διακοπές δεν υπάρχει περίπτωση. Λέμε ευτυχώς που ζούμε σε νησί. Κι εγώ σε χαλαρούς ρυθμούς πολύ με το μπλόγκιν. Ασε που δεν προλαβαίνω ούτε στο δικό μου να σχολιάζω, ούτε στα σπίτια των φίλων. Χαλαρά παιδιά. Καλοκαίρι είναι... Καλά να περάσεις ό,τι κι αν κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ελα εδω στη ροδο να σε παρω εγω στην παραλια που εχω γινει μονιμη κατοικος της!!!!
    να περνας καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kι εγώ που μένω στην εξοχή και κοντά στη θάλασσα, για 2 μπάνια έχω ακόμη βενζίνη! Μετά με τα κιάλια θα την κοιτάω την θάλασσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν είσαι η μόνη!!! Και εγώ για διακοπές δεν το βλέπω!!
    Ευτυχώς που μένω σε νησί και βλέπω την θάλασσα που και που.
    Και για το blog ούτε συνταγή δεν γράφω πλέον, μόνο στην μπλογκογειτονειά για συνταγή βγαίνω και αυτό που και που.Δεν υπάρχει διάθεση για τίποτα.
    Καλέ τι έχουμε πάθει όλοι φέτος!!
    Πάντως οι φωτογραφίες είναι υπέροχες.
    Φιλιά καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. * Αστεράκι υπομονή.. θα περάσουν οι μέρες που θα πάει.
    Φιλιά


    * Ανεράιδα ελπίζω να φύγω έστω και λίγες μέρες..για να δουμε :)


    * Αnthivolon και λιγη χαλάρωση χρειάζετε..χιχι.. ωραίες είναι μονο οι μπλοκότσαρκες :)


    * Γωγώ σε ευχαριστώ...
    ΄Κάτι γίνεται φέτος το καλοκαίρι..
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. * Ξανθή μου ναι κάπως είμαστε ολοι φέτος..μια το ένα μια το άλλο.. λίγο έχουμε αποδιοργανωθεί...δεν ξέρω...είναι κανας Ερμής ανάδρομος??

    Καλά να είμαστε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. * Κική νομιζω μας χρειάζεται λίγο χαλάρωση από όλα...Δεν πειράζει..τον Σεπτέμβρη θα γυρίσουμε όλοι δυναμικά :)

    Ωραία που είσαι στο νησί.. Σε ευχαριστώ πολύ. Κι εσύ να περάσεις καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. * a pink dreamer.. αχ τι ωραία η Ρόδος!! μακάρι να ερχομουν. ΄Στείλε κανα ξωτικούλι να με πάρει :)

    Φιλιά


    * Λίλα κερνάω βενζινη..:)...εχουμε και τα εκτακτα γεγονότα. Κάνε και καμιά βουτιά και για μένα :



    * Λίνα κάτι γινεται φέτος... σαν πολλοί να είμαστε που δεν έχει διακοπές φέτος... τουλάχιστον να είμαστε καλά και να περνάμε καλά με ότι έχουμε.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ξεκουράσου να έχεις δύναμη για αργότερα..
    Οι διακοπές μετά το Δεκαπενταύγουστο είναι πολύ καλύτερες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μετά τον Δεκαπενταύγουστο διακοπές και για μας!
    Καλό μήνα, καλά να περνάς όπου κι αν είσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μια χαρά θα περάσουμε όλοι εδώ μαζεμένοι:)
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή