Ρεβιθάδα με ξινομυζήθρα & μέλι !

9:23:00 μ.μ.



Την συγκεκριμένη συνταγή την είχα βάλει στο ‘’μάτι’’ καιρό τώρα. 
Απλό πιάτο και η προσθήκη του μελιού μου κέντρισε το ενδιαφέρον, αν και το φοβήθηκα στην αρχή. Αλλά εξισορρόπησε με την γεύση της ντομάτας. Άλλωστε πάντα δεν βάζουμε λίγη ζάχαρη σε φαγητό με ντομάτα για να γλυκάνει? Την δουλειά αυτή την έκανε το μέλι 
Τελικά το δοκίμασα και δεν έχασα. 

Μπορεί να έχει ακόμα ζέστη αλλά τα όσπρια τρώγονται ευχάριστα κι αυτή την εποχή. Δεν είναι ανάγκη να κάνει κρύο. Άλλωστε η φρέσκια ντομάτα τους δίνει άλλη νοστιμιά. 
Η προσθήκη της ξινομυζήθρας κάνει ένα απλό πιάτο με ρεβίθια να απογειωθεί.


Μαγείρεψα τα ρεβίθια με σκοπό να τα φάω μόνη μου, καθώς οι υπόλοιποι δεν ενθουσιάζονται με κάτι τέτοια. Καλοκαιριάτικα και ρεβίθια ? Χλωμό το έβλεπα να τα φάνε.
Περιττό να σας πω πως τα παιδιά μου ζήτησαν να τα δοκιμάσουν και ως εκ θαύματος τα εξαφάνισαν. Τους άρεσαν.


Ρεβιθάδα με ξινομυζήθρα & μέλι 
(Συνταγή από περιοδικό OLIVE, τεύχος Μαϊου 2010) 

Υλικά
 ½ κιλό ρεβίθια
1 νεροπότηρο ντομάτα φρέσκια,τριμμένη
1 κουτ. γλ. Πελτέ (διαλυμένο σε ένα ποτήρι νερό)
1 κουτ. σούπας μέλι 150 γρ. ξινομυζήθρα (κρητική)
2 κρεμμύδια μεγάλα, τριμμένα στον τρίφτη
1 φλ. του καφέ ελαιόλαδο
Αλάτι – πιπέρι

 Εκτέλεση 

Μουλιάζουμε τα ρεβίθια από το βράδυ. Αλλάζουμε το νερό μια-δυο φορές. 

Σε μια κατσαρόλα σοτάρουμε στο λάδι το τριμμένο κρεμμύδι 
Προσθέτουμε τα ρεβίθια (αφού τα έχουμε σουρώσει) και ανακατεύουμε 
Στη συνέχεια ρίχνουμε το χυμό ντομάτας και τον πελτέ διαλυμένο σε ένα ποτήρι νερό. 
Ρίχνουμε όσο νερό χρειάζεται ώστε να σκεπαστούν τα ρεβίθια (η στάθμη του νερού να είναι 2 εκ. πιο πάνω από τα ρεβίθια) 

Βάζουμε αλάτι & πιπέρι. Βράζουμε τα ρεβίθια σε μέτρια φωτιά για περίπου 1 ώρα και 15 λεπτά, να απορροφήσουν τα υγρά τους και να μαλακώσουν. 

Πριν αποσύρουμε τα ρεβίθια από την φωτιά ρίχνουμε το μέλι. 
Ανακατεύουμε καλά και αφήνουμε να κρυώσουν λίγο.

Τα σερβίρουμε με μια κουταλιά κρητική ξινομυζήθρα και φρεσκοτριμμένο πιπέρι





You Might Also Like

22 σχόλια

  1. Πολύ πρωτότυπος τρόπος μαγειρέματος Μαράκι μου! Και επειδή και μας μας αρέσουν τα γλυκόξινα είμαι σίγουρη ότι θα το τιμούσαμε δεόντως!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σας αρέσουν σίγουρα Κατερίνα μου

      Σ ευχαριστώ πολύ

      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  2. Aaa!!! Poli orea idea!!!! Prototypi!!!!
    Tha dokimastei oposdipote!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Πέπη :)
      Αν τα κάνεις περιμένω εντυπώσεις.

      Φιλιά

      Διαγραφή
    2. Geia sou Marion!!!! To eftiaxa!!!!! Molis efaga ksi einai teleio!!!!!! Foveri gefsi!!!! M aresei pou einai glyko apo to meli kai h xinomizithra tou paei paaaaara poly!!!!!

      Διαγραφή
    3. Σ αρεσε? Ενα απλο φαγάκι αλλα τόσο ωραίο.
      Πολύ χαίρομαι Πεπη μου.
      Νασαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ :)

      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  3. Τα λατρεύω τα ρεβύθια!!!
    Υπέροχη πρόταση θα την δοκιμάσω και τι όμορφο πιάτο.. :)
    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ρούλα μου
      Αμα λατρεύεις τα ρεβίθια σίγουρα θα σ αρέσουν κι αυτά

      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  4. Υπέροχη συνταγή! Θα τη δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς επέστρεψες Marion! Και λίγες μέρες διακοπές μακριά από την πόλη κάτι είναι, ε? :)
    Συμφωνώ πάντως για τα ρεβύθια (και γενικά για τα όσπρια) πως δεν τα τρώμε αποκλειστικά τον χειμώνα. Μου αρέσει αυτός ο απλός τρόπος μαγειρέματος που θα τονίζει τη φυσική τους γεύση και φυσικά είμαι σίγουρη πως θα τους ταιριάζει άψογα και το μέλι!
    Καλό βράδυ προς το παρόν και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως λες και οι λίγες μέρες διακοπές είναι σημαντικές.

      Κι εγώ τα είχα συνδυάσει τα ρεβίθια (και γενικά τα όσπρια) με τον χειμώνα. Τώρα τελευταία όμως τα αποζητάω και το καλοκαίρι.

      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  6. Πολύ νόστιμη επιλογή!

    Δυναμικό come back Μάριον, μας έλειψες! :)
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Nασαι καλά Ζαμπία μου, κι εσείς μου λείψατε. Χρειαζόταν όμως

    Σ ευχαριστώ πολύ-πολύ

    Τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου φαίνονται πολύ λαχταριστά! Ευχαρίστως άδειαζα το πιατάκι της φωτογραφίας! Και η ξινομυζήθρα άψογη ως συμπλήρωμα! Εύγε!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. I really like this recipe. It sounds delicious and healthy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μάριον καλησπέρα!
    Θεωρώ ότι τα ρεβύθια είναι σαν καμβάς που μπορείς πάνω του να "ζωγραφίσεις"! Η πρότασή σου πρέπει να είναι εξαιρετική! Θα τα δοκιμάσω! Μόνο που πρέπει να σπάσω το κεφάλι μου να βρω τυρί εδώ στην Αφρική να αντικαταστήσω την υπέροχη δροσερή και γευστική ξινομυζήθρα....
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχη ιδέα η προσθήκη μελιού!Θα το δοκιμάσω!
    Το δε πιάτο της φωτογραφίας πανέμορφο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. MMM GREAT POST :) I really like your blog ...do you have bloglovin??

    Check out my new post..cute Swedish balonies:)

    have a great day dear :)

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Thanks Maria.
    Welcome to my blog.
    I don't have bloglovin.

    I will check out your blog, it looks interesting.

    Thank you very much for stopping by

    :)



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπημένο μου φαγητό ..."αλλιώς".
    Μια δοκιμή του την οφείλω :)
    Υπέροχη παρουσίαση Μάριον!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πω πω γαινεται υπέροχο πιάτο, με πλουσια αρωματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή