Το χρώμα του μήνα: μπλε

6:11:00 μ.μ.



Το χρώμα της θάλασσας και του ουρανού, το μπλε είναι σταθερή αξία μέσα στη ζωή μας.
Επιστημονικά το λένε ‘’Αmparo Blue’’.

Πιο ζεστό από το τυπικό ανοιξιάτικο ναυτικό χρώμα, αυτή η συγκεκριμένη απόχρωση του μπλε είναι τρομερά πιο όμορφη εξαιτίας της φωτεινότητάς του και της ενεργητικής του διάθεσης.

Δεν υπάρχει πιο καλοκαιρινό χρώμα από αυτό.

Ταξιδέψτε μαζί του και επιλέξτε το για αυτό το μήνα.

 








(φωτο απο Tobi Fairley's Portfolio)





You Might Also Like

17 σχόλια

  1. Το μπλε είναι το πολυαγαπημένο χρώμα της κόρης μου!!!πολύ ωραίες προτάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ομορφες ιδεες μαριον μου!!!η μπλε μπαλκονοπορτα μου θυμισε καλοκαιρινες διακοπες σε νησακι...μεχρι και η μυρωδια του θαλαασινου αερα μου ηρθε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι το χρωμα που λατρευω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσει πολύ το μπλε! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ομορφες εικονες???Ποσο θα ηθελα να τολμουσα μια τετοια αλλαγη στο σπιτι μου...Τελειες προτασεις ευχαριστουμε Marion...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και μόνο που το βλέπεις σου φτιάχνει την διάθεση!
    Πολύ όμορφη αυτή η απόχρωση του μπλε!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειες οι προτάσεις σου!
    Καλημέραααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. * Ξανθή ευχαριστώ.
    κι εμένα μου αρέσει πολυ


    * apinkdreamer - Ελένη μου γι αυτό την έβαλα αυτή τη φωτο γιατί θυμίζει πολύ καλοκαρινές διακοπές :)


    * neli - καλη σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. * ΓΩΓΩ σε ευχαριστώ πολύ
    Δεν χρειάζονται ριζικές αλλάγες΄. Μερικές πινελιές μόνο
    Φιλιά


    * ΕΛΕΝΑ καλή εβδομάδα και σε σένα.

    * Αστεράκι σε ευχαριστώωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το αγαπημένο μου χρώμα, όταν ήμουνα παιδί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. συμφωνω απολυτα, υπεροχο χρωμα και ο τονος του μπλε ρουα ειναι απο τους αγαπημενους μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφο και φωτεινό post! Σ'ευχαριστούμε πολύ για τις ιδέες! Η αλήθεια είναι ότι σκεφτόμουν το δωμάτιο που έχω ως γραφείο να το βάψω σ'αυτές τις αποχρώσεις! Νομίζω με ενθάρρυνες πολύ Marion μου!
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. * Kiki γινε και τώρα παιδί :)
    καλο μεσημέρι



    * Pansofix είναι και πολύ σικ χρώμα
    φιλιά


    * Ναντια σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι αν σου έδωσα κάποιες ιδέες. Δοκιμασέ το τότε αφού το σκεφτόσουν
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπλέ και κίτρινο τα αγαπημένα μου χρώματα!!!

    Θυμίζουν τόσο καλοκαίρι τα λατρεύωωωωωωω!!!!

    Φιλάκια Μαρία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αλέκα μου κι εμένα μου αρέσει πολύ αυτο το χρώμα

    Καλό απόγευμα
    φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λατρευω το Μπλε!!! Όλα πανέμορφα αλλά τα παπουτσάκια είναι όλα τα λεφτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Royal επιασα το ευαίσθητο σημείο με τα παπουτσάκαι ε?? Δεν είναι τέλεια?? αχχ..
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή