Το χρώμα του μήνα !

10:39:00 μ.μ.


mocha, espresso, cocoa.
Δεν είναι το μενού από ένα café..αλλά η περιγραφή για το χρώμα αυτό – βαθύ, πλούσιο καφέ: chocolate brown.
To chocolate brown είναι μια καλή βάση χρώματος για ένα δωμάτιο. Αναμειγνύεται υπέροχα με τα γήινα χρώματα.





Στο χρώμα αυτό παίζει ρόλο και το σχήμα: όσο πιο απλό είναι το κομμάτι τόσο καλύτερα φαίνεται – αναδεικνύεται το chocolate brown.






Στα ρούχα, στα αξεσουάρ και στα κοσμήματα ότι πιο κομψό υπάρχει.







You Might Also Like

18 σχόλια

  1. Καλησπέρα!!δεν είναι από τα χρώματα που θα έβαζα εύκολα, αλλά οι προτάσεις σου και όλα τα κομμάτια εξαιρετικά!!!!
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το λατρεύω αυτό το χρώμα!!!! είναι το αγαπημένο μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι μου τι κάνεις? Πολύ ζεστό χρώμα και συνδυάζεται με πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά με υγεία ,να έχεις καλή μου φίλη και όλες οι επιθυμίες σου να εκπληρωθούν το 2011!!Το χρώμα που μας παρουσιάζεις είναι ένα από τ'αγαπημένα μου και μπορεί εύκολα να συνδιαστεί με πολλά άλλα χρώματα!Πολύ καλή επιλογή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καταπληκτικες επιλογες μαριον μου!!!
    καλο σαββατοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τόσο ζεστό! Τόσο γλυκό! Πόσο το αγαπώ αυτό το χρώμα! Οι peep toe γόβες απλά θεϊκές!
    Καλό Σαββατόβραδο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. * Ξανθή μου καλό σαββατοκύριακο και σε σένα.
    Φιλια

    * Αστεράκι κι εμένα μου αρέσει πολύ
    Καλό σκ.


    * Κατερίνα μου - καλά είμαι..
    Πέρασαν οι μέρες και δεν κανονίσαμε τίποτα (κλαψ-κλαψ).
    Θα τα πούμε ε?
    ΦΙλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. * Λαμπρινή μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές. κι εσύ νασαι καλά.


    * apinkdreamer - Ελένη μου σε ευχαριστώ
    Καλό σκ.
    Φιλιά

    * Ναντιούλα κι εγώ ζαλίστηκα λίγο με τις γοβίτσες..χιχι.
    Καλό σκ
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. απο τα αγαπημενα μου χρωματα μαζι με το λαδι και το μωβ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ΚΑΙ ΘΕΡΜΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Μάριον!!
    Σου εύχομαι καλή και ευτυχισμένη χρονιά!
    Κάθε χαρά για εσένα και την οικογένειά σου!
    Το λατρεύω το χρώμα αυτό!!
    Και ο φωτογραφίες σου..άχ πάλι σε σκέψεις με βάζεις!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά που έχουμε και εσένα και μας ενημερώνεις για τις νέες τάσεις!
    Πολλά φιλιά, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μόλις αγόρασα ένα παλτό με τέτοιο χρώμα!!! Είναι σούπερ!!! Για το σπίτι πάντως μου φαίνεται λίγο σκούρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραίες προτάσεις!
    Αγαπημένο χρώμα, τεράστιοι συνδυασμοί!
    Φιλιά και όλα τα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ti oreo post!!! Fovero to xroma. Alla mexri stigmis den to exo xrisimopoiisei se toixo. Poly endiaferousa protasi pantos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή Χρονιά μας εύχομαι, με ευγνωμοσύνη για όσα έχουμε και όσα μπορούμε να ονειρευόμαστε!
    Το χρώμα σου είναι από τα πολύ-πολύ αγαπημένα μου! Ζεστό, αρχοντικό, γλυκό-πικρο και αρωματικό σαν τη σοκολάτα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχη επιλογή εικόνων!!! Μ' αρέσει αυτό το χρώμα! Συνδυάζεται και πολύ ωραία με τα σκούρα έπιπλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή