Κις Λορέν / Quiche Lorraine

9:59:00 μ.μ.



Μια εύκολη τάρτα για μπουφέ, για συνοδευτικό και γενικά για όλες τις ώρες.

Παραδοσιακή συνταγή από την ανατολική Γαλλία, Κις Λορέν είναι μια πίτα με αυγό και μπέικον.
 


Σε κάποιες συνταγές βάζουν και κρεμμύδι. Σε άλλες βάζουν μόνο μπέϊκον.
Εγώ έβαλα και λίγο ζαμπόν.
Πάντως όπως και να την κάνετε θα είναι νόστιμη.

Το φύλλο είναι έτοιμο για τάρτες. Το ξέρω δεν είναι σωστό, απλά με έχει βολέψει το έτοιμο φύλλο όταν δεν έχω χρόνο. Και ιδίως τώρα στις γιορτές ήθελα να κάνω τη ζωή μου πιο εύκολη.

Kις Λορέν / Quiche Lorraine

Υλικά

Ζύμη τάρτας
5-6 φέτες μπέϊκον
4 φέτες ζαμπόν
3 αυγά
2 φλ. κρέμα γάλακτος
Πιπέρι άσπρο (ή μαύρο)
¼ κουτ. γλ. μοσχοκάρυδο
2 φλ. τριμμένη γραβιέρα (ή ότι τυρί σας αρέσει)

Eκτέλεση

Στρώνουμε την ζύμη στη ταρτιέρα, καλύπτοντας τα τοιχώματα.





Βάζουμε το μπέϊκον σε ένα τηγάνι να σοταριστεί (χωρίς λάδι – θα βγάλει το λίπος του το μπέικον). Το στραγγίζουμε σε απορροφητικό χαρτί.






Ψιλοκόβουμε το μπέϊκον και το βάζουμε μέσα στη τάρτα.
 



Ρίχνουμε και το ζαμπόν ψιλοκομμένο.




Από πάνω ρίχνουμε το τριμμένο τυρί.



Χτυπάμε σε ένα μπωλ τα αυγά, τη κρέμα γάλακτος & πιπέρι.Αδειάζουμε το μείγμα μέσα στην τάρτα.





Ψήνουμε στους 180 C για 40-45 λεπτά.






Καλή Επιτυχία !

You Might Also Like

28 σχόλια

  1. Φαινεται τοσο λαχταριστη!
    Γεια στα χερια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έφτασα πρώτη και δικαιούμαι ένα κομματάκι.
    Τρελαίνομαι για γαλλικές συνταγές και το κις λορέν πάντα ήθελα να το φτιάξω, το δικό σου φαίνεται νοστιμότατο.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν εχω φτιαξει ποτε κις λορεν ...και μ αρεσει τοσο.θα δοκιμασω τη συνταγη!!φαινεται πολυυυυ νοστιμηηη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απο τις αγαπημένες μου τάρτες !!!
    Μια χαρά ειναι το ετοιμο φύλλο τάρτας, και εγώ το χρησιμοποιώ πολλές φορές, κι ας εχω και χρόνο!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. λατρευω τις κις λωρεν και εδω που τα λεμε εχω καιρο να κανω
    παιρνω λοιπον το κομματακι μου και φευγω!!!!!!
    αν θες μπορεις να ψιλοκοψεις και λιγο μαιντανο να πασπαλισεις μολις το βγαλεις απο τον φουρνο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. * Ελπινίκη σε ευχαριστώ :))


    * Μαρία ευχαριστώ. Να την δοκιμάσεις είναι πολύ εύκολη και νόστιμη
    Φιλιά


    * Μισιρλου - Δοκίμασέ την θα σου αρέσει σίγουρα. Ευχαριστώ :))
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. * Ριρή μου δεν βαριεσαι..κλέφτες θα γίνουν τα σουπερ μαρκετ..χιχι
    Ωραιότατο φύλλο είναι το έτοιμο..

    Φιλιά :))


    * Ελευθερία ωραία η ιδέα με τον μαϊντανό. Θα δώσει χρώμα και ωραία άρωμα. Την επόμενη φορά θα το κάνω.
    Ευχαριστώ πολύ
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μούρλια είναι!!!! I lovvve it!!!
    Καλημερούδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχη!!
    Marion οι φωτογραφίες σου εξαιρετικές! όπως επίσης και η επικεφαλίδα της σελίδας σου!!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ξέχασα, κάτι σε περιμένει στη σελίδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το δεύτερο κις λορέν που "τρωω" σήμερα, με κακομαθαίνετε;-)
    Aπό τις πιο αγαπημένες μου τάρτες, και σηκώνει και πολλές παραλλαγές!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λέει κανείς όχι σε μια Κις Λορέν, και ειδικά τόοοοσο καλοφτιαγμένη???
    Γεια στα χεράκια σου...
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. kalispera!poli laxtaristi kai kalopsimeni fenete!!!
    kalo sou vradi!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι ιδανικό το κις λοραίν για τραπέζια και μπουφέδες. Πολύ αφράτο δείχνει Μαράκι. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. * Asteraki φιλιά

    * Ξανθή μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.. νασαι καλά..
    Πήρα και το βραβείο...κι από εδώ πολλά πολλά ευχαριστώ.
    Φιλιά


    * ΕΛΕΝΑ - σήμερα ήταν η μέρα της κις..χιχι.
    ΦΙλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. * Painte
    * tasteadvisor - Ποπάκι
    * Vasiliki

    σας ευχαριστώ πολύ
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. * Κατερίνα μου νασαι καλά.
    Είναι εύκολη τάρτα και σε βγάζει ασπροπρόσωπη :)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φαίνεται λαχταριστό και πεντανόστιμο,γεια στα χεράκια σου!!
    Ααααααχ και να είχα τώρα ένα κομματάκι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Marion, κανε μια βόλτα στο blog μου, εχω κάτι για σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Προβλέπεται να τη φτιάχνω για ένα coffee party...που ετοιμάζω για τις θείες μου! Φαίνεται πολύ λαχταριστή!
    Καλημέρα MArion μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπορεί να μην έχει χειροποίητο φύλλο όπως λες, ειναι όμως εύκολη, γρήγορη και πρακτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. * irini - σε ευχαριστώ πολύ :)


    * ΝΑΝΤΙΑ - δοκίμασέ τη.. θα αρέσει στις θείες :)
    Φιλιά


    * Κική - λίγο να διευκολύνουμε τη ζωή μας με τα έτοιμα φύλλα..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είμαι Γαλλίδα, και η κισ Λορεν είναι από την περιοχή, εκεί που ζούσα στην Γαλλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Delicious things on your blog. I was in Greece three years ago, in Crete. Nowhere did not eat seafood so delicious! greetings from Polish

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Thank you for visiting my blog.
    Hope to see you more often.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. εχεις τα υλικά που μου αρέσουν πολύ ! όπως κατάλαβες θα πάρω το κομμάτι μου και θα γλύφω τα δαχτυλά μου !!!!

    καλό μεσημέρι και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. * Maria B. σε ευχαριστώ .Πάρε οσα κομμάτια θες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή