Κέϊκ με σοκολάτα / Chocolate cake

10:27:00 μ.μ.



Ενα απλό και νόστιμο κεκάκι

Κέικ με σοκολάτα

Υλικά

1 ½ φλ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κουτ. γλ. μπέικιν πάουντερ
½ κουτ. γλ. μαγειρικής σόδα
½ κουτ. γλ. αλάτι
85 γρ. βούτυρο
150 γρ. ζάχαρη
1 κουτ. γλ. εσάνς βανίλια
1 αυγό (μεγάλο)
1 φλ. ξινή κρέμα (sour cream)
100 γρ. κουβερτούρα σε κομματάκια (η σταγόνες σοκολάτας)

Εκτέλεση

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 C.

Βουτυρώνουμε μια μακρόστενη φόρμα για κέικ (23x13 εκ.).
Σε ένα μπωλ αναμειγνύουμε το αλεύρι με το μπείκιν πάουντερ, τη σόδα και το αλάτι.

Σε ένα άλλο μπωλ χτυπάμε τη ζάχαρη το βούτυρο και την εσάνς βανίλιας, ώσπου να γίνει αφράτο μείγμα. 





Στη συνέχεια ρίχνουμε το αυγό. 



Μόλις ενσωματωθεί το αυγό ρίχνουμε το μείγμα αλευριού εναλλάξ με την ξινή κρέμα. 





Στο τέλος ρίχνουμε τα κομματάκια της σοκολάτας. 






 Ρίχνουμε το μείγμα στη φόρμα και το ψήνουμε για 45-55 λεπτά. 






Αφήνουμε να κρυώσει 5 λεπτά στη φόρμα και μετά το μεταφέρουμε σε σχάρα για να κρυώσει εντελώς. 




(Η συνταγή είναι από το Χρυσό βιβλίο Σοκολάτα)


Καλή Επιτυχία !

You Might Also Like

25 σχόλια

  1. Είναι δυνατόν σε σοκολατένιο κεκάκι να πω όχι??
    Είμαι και ... αδυνάτου χαρακτήρος δυστυχώς ;-)
    Καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τελεια συνταγη....και υπεροχο το νεο φοντο του μπλογκ ...ολα μ αρεσουν εδω μεσα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τρέλα το κεικάκι Μαριον, μου φαίνεται πολύ νόστιμο , με απλή διαδικασία!!!
    Το αντιγράφω!!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρίσκεις sour cream στα σμ; Εδώ δεν νομίζω να έχουν. Γιάμι φαίνεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μμμμ! Αγαπημένο κέϊκ!!!
    Να 'σαι καλά, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. * ΕΛΕΝΑ - ο χαρακτήρας φταίει για όλα ο αδύνατος..χιχι..
    Φιλιά



    * Misirlou μου γλυκειά..σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια :)
    Ματσ μουτσ :)


    * Ριρή μου απλό και γρήγορο :)
    Ευχαριστώ πολύ
    Καλή σου μερα


    * Κική βρίσκω σε μεγάλο σουπερ μαρκετ sour cream..
    Φιλιά

    * Χριστιάνα καλή σου μέρα και σε σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Marion κι εγώ την ίδια απορία με την Κική έχω που βρίσκεις έχω ψάξει κι εγώ και η κόρη αλλά πουθενά.
    Το κεκάκι σου ωραίο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρες, γλυκές και αγαπημένες!
    Τέλειο κεκάκι, γλυκό φίνο και αγαπημένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απλό αλλά θαυματουργό και τέλειο!!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Marion το κέικ σου είναι απλό και τόσο ωραίο! Η sour cream ταιριάζει πολύ όμορφα. Το κάνει πιο βελούδινο και ανάλαφρο! Μπράβο θα το δοκιμάσω σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. * Ξανθή μου την τελευταία φορά πήρα soure cream απο το ΑΒ. Συχνα βρίσκω εκει.
    Φιλιά


    * Taste Advisor - Ποπη μου σε ευχαριστώ πολύ

    * Μαρία μου όντως απλό αλλά νόστιμο
    Νασαι καλά


    * Αγγελική γίνεται πολύ νόστιμο.
    Περιμένω εντυπώσεις αν το κάνεις
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μου αρέσουν τα απλά και νόστιμα και ειδικά αν περιέχουν σοκολάτα. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ νόστιμο φαίνεται το κεκάκι!
    Με γεια η νεα εμφάνιση:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραίο κέικ. Μου αρέσουν πολύ τα κομματάκια σοκολάτας μέσα στο κέικ
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ήρθα κι εγώωωωω... να πάρω ένα κομματάκι??? Για το τσαγάκι μου...

    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γλυκό, αφράτο και πουά! Αυτό το τελευταίο μ΄αρέσει πολύ, Μάριον

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ποιός μπορεί να αντισταθεί σε ένα τόσο ωραίο κέικ!!! Θα είναι τέλειο αλλά...... sour cream, ούτε εγώ βρίσκω εδώ.
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. * Katerina μου τα απλά είναι και τα πιο ωραία τελικά.
    Ευχαριστώ πολύ
    Φιλιά


    * mia maria - Μαρία χαίρομαι που σ αρέσει η καινούρια ''εμφάνιση''
    Φιλιά

    * Αστεράκι σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Άργησα?εμεινε κάτι και για εμάς?Φαίνεται πεντανόστιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. * Painter - να πάρεις όσα κομματια θες..για φάγωμα είναι.
    Ευχαριστώ :)
    ΦΙλιά

    * Κitchen stories - σε ευχαριστώ.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ποιος μπορεί να πει όχι σε ένα κομμάτι μοσχομυριστό κέικ με σοκολάτα; εγώ πάντως δεν μπορώ να πω όχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σου έγινε πολύ αφράτο και ωραίο!!!! Ευχαριστούμε για τη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η ομορφιά της απλότητας σε αυτό το κεκάκι! Ευχαριστούμε καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. κλασικό αγαπημένο και τέλειο το κέικ σου Μάριον! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Από τα αγαπημένα μου!!!!
    Καλημέρα Μαράκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή