Μπισκότο με κρέμα βουτύρου - Το γλυκό των παιδικών μας χρόνων / Biscuit with butter cream - Τhe treat of our childhood !

9:50:00 π.μ.



Σας χρωστάω κέρασμα, δεν το ξέχασα. Γλυκό κέρασμα για καλή αρχή στο κοριτσάκι μου. Δεν έφτιαξα κάτι δύσκολο ούτε εξεζητημένο.

Διάλεξα ένα γλυκό των παιδικών μου χρόνων και αναμνήσεων. Αυτό που βρισκόταν στο ψυγείο τις μέρες των διακοπών που δεν είχαμε σχολείο και κάποιες φορές για αλλαγή γινόταν και σοκολατένιο.


Αυτό που μας το έφτιαχνε η μαμά μου όταν ήμασταν μικρές με την αδελφή μου. Μας το έφτιαχνε και όταν ήμασταν και πιο μεγάλες βέβαια. Πάντα το καλοκαίρι. Το χειμώνα ποτέ. Αν και τώρα που το σκέφτομαι και το χειμώνα μια χαρά θα  ήταν και θα το τρώγαμε το ίδιο ευχάριστα. Ίσως επειδή ήθελε ψυγείο είχε συνδυαστεί με το καλοκαίρι. Το αγαπημένο σπιτικό γλυκό των παιδικών χρόνων. Το γλυκό της μαμάς μου.


Απλά υλικά: μπισκότα, ζάχαρη, βούτυρο & λίγο γάλα.
Αγαπημένα μπισκότα πτι-μπερ που βουτάνε για λίγο στο γάλα (αρωματισμένο με σπιτικό λικέρ) και καλύπτονται με αφράτο μυρωδάτο  βούτυρο τύπου Κερκύρας χτυπημένο με άχνη.  Στην ουσία είναι μια βουτυρόκρεμα.

Το ιδιαίτερο άρωμα και η γεύση του συγκεκριμένου βουτύρου το κάνουν ξεχωριστό. Δεν ξέρω πως θα είναι με άλλο βούτυρο, γιατί δεν θέλω να το φάω με άλλο βούτυρο.

Αυτό το γλυκό λοιπόν διάλεξα να σας κεράσω.



Μπισκότο με κρέμα βουτύρου (τύπου Κερκύρας) - Το γλυκό των παιδικών μας χρόνων  / Τhe treat of our childhood - Biscuit with butter cream

Υλικά

500 γρ. βούτυρο τύπου Κερκύρας (2 x 250 γρ.) σε θερμοκρασία δωματίου
400 γρ. ζάχαρη άχνη
3 πακέτα περίπου μπισκότα πτι-μπερ
Γάλα
Λικέρ (1-2 κουτ.σούπας)
Τρούφα
Καβουρδισμένο ψιλοκομμένο αμύγδαλο

Εκτέλεση

Χτυπάμε το βούτυρο με την άχνη μέχρι να αφρατέψει, περίπου 8-10 λεπτά.
Σε ένα μπολ ρίχνουμε φρέσκο γάλα τόσο ώστε να μπορούμε να βουτάμε τα μπισκότα. Ρίχνουμε και λίγο σπιτικό λικέρ της αρεσκείας μας να το αρωματίσουμε. Περίπου 1-2 κουτ. της σούπας (ανάλογα τα γούστα).


Βουτάμε τα μπισκότα στο γάλα να βραχούν αλλά χωρίς να ‘’τραβήξουν’’ πολύ γάλα για να μην μουλιάσουν, ώστε να μπορούμε να τα στρώσουμε.
Αφού κάνουμε την πρώτη στρώση καλύπτουμε με την κρέμα βουτύρου.
Ρίχνουμε τρούφα και καβουρδισμένο αμύγδαλο.





Συνεχίζουμε την ίδια διαδικασία μέχρι να τελειώσουν τα υλικά. Τελειώνουμε πάντα με την κρέμα βουτύρου, αυτή τη φορά καλύπτοντας και στρώνοντας ομοιόμορφα και τα πλαϊνά.


Καλύπτουμε την επιφάνεια και τα πλαϊνά με τρούφα και καβουρδισμένο αμύγδαλο.
Με αυτά τα υλικά βγαίνουν 4 στρώσεις μπισκότα σε ένα δίσκο με διαστάσεις 30x22 εκ. περίπου.

Αφήνουμε στο ψυγείο για τουλάχιστον 3-4 ώρες να παγώσει η κρέμα. Ιδανικά το φτιάχνουμε από την προηγούμενη.



Μικρά μυστικά:

-          Αν θέλετε να κάνετε λιγότερες στρώσεις μπισκότα βάζετε μεγαλύτερο δίσκο.  Ανάλογα το δίσκο μπορείτε να το κάνετε και δυο στρώσεις ή τρεις.
-         Το καβουρδισμένο ψιλοκομμένο αμύγδαλο να μην το παραλείψετε. Εγώ δεν έβαλα αυτή τη φορά γιατί τελευταία στιγμή κατάλαβα πως δεν είχα..
-         Μπορεί να γίνει και υπέροχη παιδική τούρτα γενεθλίων.
-         Η ζάχαρη μπορεί να είναι και λιγότερη αν δεν το θέλετε πολύ γλυκό. Μην βάλετε 400 γρ. Ρίξτε σταδιακά τη ζάχαρη και δοκιμάστε πόσο γλυκό το θέλετε.
-    Θα χρειασθείτε 2 ολόκληρα πακέτα μπισκότα και από το τρίτο λίγο περισσότερα από το μισό πακέτο (σύνολο 80 μπισκότα)
-    Τα μπισκότα τα ρίχνετε στο γάλα, τα γυρνάτε μια-δυο φορές και τα βγάζετε. Δεν τα αφήνετε μέσα στο γάλα.

-    Μπορεί να γίνει και σε τετράγωνο ή μακρόστενο πυρέξ ή ταψί, απλά δεν θα καλυφθούν οι πλαϊνές πλευρές.








You Might Also Like

27 σχόλια

  1. Όντως μαμαδίστικο κ καλοκαιρινό γλυκάκι! Υπέροχο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο όμορφα δείχνουν αυτά τα κομμάτια! Θέλω να τα φάω όλα! Και μόνο που διάβασα βουτυρόκρεμα, δύσκολο να κρατηθώ... ;-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασια μου το κακό είναι ότι δεν δείχνουν μόνο ;-)
      Ειναι και νόστιμα :)

      Είσαι fan της βουτυρόκρεμας ε? χιχι.. Θα σου αρέσει σίγουρα τότε.

      Ευχαριστώωωω :)

      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Διάλεξες το πιο κλασικό μαμαδίστικο γλυκό να μας κεράσεις για την επιτυχία της κόρης σου! Πετυχημένη συγκυρία για πολλές ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαμαδίστικο & κλασικό...οπως το είπες :)

      Σ ευχαριστώ πολύ πολύ :)

      Διαγραφή
  4. Και πάλι τις καλύτερες ευχές για την κόρη σου Μάριον!
    Και τι καλύτερο κέρασμα από αυτό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Χρύσα μου, να' σαι καλά :)

      Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  5. Πολλές ευχές για μια νέα επιτυχημενη ζωή της εύχομαι ολόψυχα!
    Όσο για το κέρασμα... έχω μια τεράστια αγάπη για τα ρετρό γλυκά όπως αυτό!!!
    Θα πάρω διπλό κομμάτι!

    Φιλιά από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρετρό γλυκό...ωραίος τίτλος Χρυσαυγή :)
      Τα ρετρό έχουν και ωραίες αναμνήσεις.

      Να' σαι καλά, ευχαριστώ για τις ευχές

      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  6. Πραγματικά πολύ τρυφερό και μαμαδίστικο γλυκό.
    Φαίνεται ότι έχει συνδυαστεί με πολύ όμορφες και γλυκές αναμνήσεις.
    Εύχομαι ότι καλύτερο για το κοριτσάκι σου καλή μου Μάριον!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδικές μνήμες και γεύσεις Ερμιόνη μου, πάντα θυμίζουν όμορφες στιγμές.

      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ :)

      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  7. Μου έφερες και δικές μου παιδικές μνήμες με το νόστιμο γλυκό σου!!¨Ότι καλύτερο σου εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μμμμμ φαινεται τελειο!
    Καλό ξημέρωμα
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσες γλυκιές αναμνήσεις είναι δεμένες με γλυκά και φαγητά!!! Τέλειο γλυκάκι και πολύ δροσερό! Καλή σχολική χρονιά στα βλαστάρια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oλα καταλήγουν σε μυρωδιές & γεύσεις Κατερίνα μου :)

      Σ ευχαριστώ πολύ
      Καλή χρονιά να έχουν τα παιδάκια μας

      Φιλιά

      Διαγραφή
  10. Ευχαριστουμε για το κερασμα!!!!
    Καθε ευτυχια για την κορουλα σου!!!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ Μάριον, πριν λίγο καιρό, έψαχνα στις συνταγές της μαμάς μου γι αυτό το γλυκό (εκείνη το έκανε σοκολατένιο) και προσπαθούσα να της το εξηγήσω και δεν το θυμότανε!
    Επιτέλους το βρήκα και ας μην είναι από τη μαμά μου, χιχιχι!
    Ευχαριστωωωωωωώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάτο λοιπόν Μαρία μου :)

      Κι εμένα το έκανε σοκολατένιο μερικές φορές (νομίζω έβαζε κακάο)
      Κι αυτό από μαμά είναι :) χιχι

      Να'σαι καλά

      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  12. Αναρωτιεμαι τι ποσότητες μπισκότων πτι-μπερ πρέπει να είχαμε καταναλώσει ότα ήμασταν μικρά!

    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχι...πόσο δίκιο έχεις. Μην ξεχνάς πως εμείς είχαμε σχεδόν μόνο αυτά τα μπισκότα. Μην κοιτάς τώρα που έχουν βγει χίλια άλλα είδη.

      Να' σαι καλά :)
      Φιλιά

      Διαγραφή
  13. Τι μου θύμισες! Η μαμά μου το έκανε κι εκείνη σοκολατένιο και τρώγαμε την κρέμα με τον αδελφό μου πριν την βάλει στα μπισκότα. Πτι μπερ έχω, Σάββατο απόγευμα το φτιάχνω! Ευχαριστούμε για την συνταγή Μάριον :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στην σοκολατένια εκδοχή, με τοποθετείς κι' εμένα Μάριον!!

    Κάποιες φορές ανάμεσα έβαζε και λίγη μαρμελάδα βερίκοκο ή φράουλα, η μάνα μου και γινόταν μια παραλλαγή με άκρως καλοκαιρινή εμφάνιση.

    Πέσαμε στις "αναμνήσεις" τελευταίως κι' εσύ κι' εγώ...

    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή